Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
895 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
895 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#63
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#63 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tar for lang tid å finne ut kva som er problemet når ting ikkje fungerer som lovet.

Omtale av  Bente

Dårlig kvalitet, dett veldig ofte ut.Har opplevd at nettet dett ut fleire ganger i løpet av en dag.Og Telenor finn ingen feil! Har byttet utstyr fleire ganger også, med lite bedring.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke interesserte i salg

Omtale av  Håkon

Hørte aldri noe fra dem, tross gjentatte purringer. Fikk omsider tak i selger som aldri ringte tilbake.

Evig mas om telefonabonnement og overraskelsesfakturaer

Omtale av  Patrick

Produktene fungerer, så derfor får de to stjerner. Men de har praksis som kan kritiseres. Man må leie ruter for å bestille streaming-tjenester. Fikk dette uten samtykke til å leie da jeg flyttet inn i leiligheten, og plutselig fakturerte de. De har poengsystem i borettslag hvor pakkene du velger plutselig endrer verdi slik at man får overaskelsesfaktura om man ikke er flink til å lese epost fra telenor. Men det er ikke det værste. Det værste det uendelige maset fra telefonselgere som vil fortelle om mobilabonnementet deres. Du kan tro det bare er å reservere seg direkte hos dem, men det fungerer ikke. Hadde det ikke vært for at jeg har kollektiv avtale i borettslaget så hadde jeg sagt opp. Men vi får se hva som skjer på neste generalforsamling i borettslaget. Stopp telefonterroren! Jeg er lei av å si nei til telefonabonnement utallige ganger!

"Alltid på nett"

Omtale av  Andreas S. E

De adverterer med "alltid på nett", men jeg har aldri hatt så dårlig tilkobling som det jeg har med Telenor.

Upersonlig arrogant kundeservice

Omtale av  Espen N

Telenor skulle koble fra naboen sitt internett, men ved en feil ble mitt abonnement kuttet. Ingen interesse fra telenors side å koble meg på internettet jeg hadde igjen. De mente jeg måtte ha et mye dyrere abonnement hvis de skulle koble meg på sitt nett.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice

Omtale av  Emilie

Dårlig signal (har plutselig oppstått de siste 6 mnd). Dårlig kundeservice

Verdens dårligste kundeservice! 3 uker uten internett!?

Omtale av  Eirik

Første gang jeg ringte inn, snakket jeg med en dame. Jeg skulle ha tatt navnet hennes, for hun sa ja til tre ting som ikke stemte. Enten kunne hun ingenting, eller så løy hun. En vaskedame hadde flyttet på ledningene bak, men det var jeg ikke klar over, så internett funket ikke. Jeg ringte Telenor. Hun sier det er fordi modemet er blitt så gammelt at det er feilen. Jeg sier ja til å motta nytt hvis internett ikke må endres eller stenges ned, og at det kommer på døren og bare er “plug and play”. Ingenting stemte! Ca. 3-4 dager senere stenges internett, og her begynner marerittet. Jeg ringte inn ca. 2-3 ganger hver uke så langt for å få nye tilbakemeldinger som ikke stemmer. En feilsøker, ser at internett er slått av og må slås på. Han skal få gjort det, og internett skal funke etter 20 min. Jeg venter 1 time, ingenting. Ringer opp igjen, ny fyr, sier det samme, sier han skal slå på internett igjen, vente 20 min. Jeg venter 1 time og 30 min, ingenting. Ringer opp igjen, nå feilsøkte han og måtte sende meg videre til noen andre. Det kunne ta ca. 2-3 virkedager. Tok selvfølgelig 4. Ingenting endrer seg, de fikser ingenting, sender ny ruter. Her slåss de for livet for å ikke sende en kar hjem til deg, det er siste løsning. Ruteren tar ca. 3-4 dager. Ruteren kommer ikke på døren som fortalt, må hentes på postkontor. Plugger inn og opp, enkelt og greit. Ingenting endrer seg, 0 internett. Ringer de opp IGJEN. De får i hvert fall kontakt med modemet. Jeg gjør alt det nybegynner-tullet en pensjonist kanskje har glemt. Av og på med strøm, bla bla bla. 0 endring, må ringes opp igjen (også ha i tankene hvor kjekt det er å vente i telefonkø hver gang man ringer de opp, og av og til bryter linjen også, helt fantastisk). Denne karen sender meg videre igjen, får nytt referansenummer. Spent på hva som skjer nå, sist fikk jeg bare ny ruter. 3-4 dager igjen må ventes, nå har de sendt meg til Eltel som har en stakkars dude med en liste like lang som sikkert julenissen. “Han skal komme innen kl. 20 i morgen”. Hørt den før… Så nå er situasjonen at jeg er straks ferdig med min tredje uke uten internett, og han skal komme innen kl. 20 i morgen som er en fredag. Noe sier meg at jeg må vente til mandag over helgen. Har du Telenor, BYTT. Vurderer du internettabonnement, ikke skaff deg Telenor før de får forbedret hvordan de håndterer hjelp. Tror eneste grunnen til at de har kunder er at de ikke har hatt en feil enda. Når den tid kommer, haha, lykke til. Stay away!

Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR