Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det å komme i kontakt med kundeservice kan du bare glemme. Du må gjennom et oppsett og trykke på et titals knapper på nettsiden deres for å finne fram til kontakt oss og så lese at det kun finnes kundeservice via telefon. Ellers om problemet ditt gjelder et spesifikt problem så kan du hende du får opp et epostskjema med 3 dagers svartid, etter å ha trykket deg gjennom flere sider. Andre vanlige selskaper har telefon, epost, chat, facebook. I tillegg er det jo de dyreste abbonementene på markedet og de øker prisene ofte.
Har hatt et helv.... med Bergen Fiber. Etter dem installerte fiber, funket ikke signalene fra deres sendere. Dem sendte ikke ut fagperson, men skulle likevel ha betalt dobbelt. -) Uten Telenor, ville mine leieboere flyttet forlengst. Jeg gir Telenor maks stjerner fordi jeg er ekstra glad dem leverer.
Har fiber og Tv fra telenor, men tv har jeg ikke sett noe til. Nettet er ustabilt og lever sitt eget liv. På tross at jeg er kablet rett i ruteren med god kabel får jeg ping godt over 30ms og under 1/3 av farten jeg betaler for. Service er frekke og bryr seg ikke en døyt. Da jeg hadde trøbbel med fiberboksen måtte jeg få en kamerat til å fikse det ettersom telenor aldri gjorde noe med det.
Vi har hatt mange telefoner i mange timer med Telenor angående problemene våre med nett og på TV. Hver eneste gang blir en møtt av ufine og lite kompetente folk. Dette tar på I den grad at den blir irritert og utålmodig og ønsker en løsning. Mens vi får beskyldninger om at feilen er oss, Vi har gjort noe feil, eller at det er så mange ting som kan være feil, sånn at de ikke kan finne ut av. Tre av fire telefoner i dag gikk ut på dette. Mens den fjerde telefon i dag fikk vi opplyst at dét var en feil på linjen og dette skulle nå blir meldt inn og fikset. Tonje som hun het, gjorde den jobben hun burde og som vi håpet på. Mens de tre andre får rett og slett stryk karakter og er virkelig på feil plass. Jeg bruker selv Altibox på mitt andre hus og der er det aldri sånne problemer. Og er det noe som helst så blir det ryddet opp med en gang.
Fikk installert trådløst bredbånd på hytta i sommer (2021). Fungerer helt topp. Hyggelig installatør som monterte så fikk best mulig signal og dekning. Kan anbefales. Litt høy månedspris til å være på hytta da hjemme abonnement ( annen leverandør) med 6 ganger hastighet er rimeligere. Telenor har best dekning i dette landet 😊
Vi har hatt problem med bredbånd i flere mnd og har skiftet ruter og modem. Dette hjalp ikke. Så fikk tvn problemer med nettilgang også og modemet sto og koblet ut og inn. Det var ikke on line . Masse tlf til kundeservice der du møter uforskammede ansatte som ber deg trekke ut kontakten til utstyret. Det var en kamp å nå gjennom for å få teknisk hjelp for å teste ledninger til huset. Følelsen av å ikke bli tatt på alvor når du bruker timer på å nå fram i tlf kø er stressende.Når det endelig kom en tekniker for p finne feil, fant han en kortslutning utvendig som ble fikset og så dro han. Modemet kobler seg inn og ut fremdeles.Reklamerte på reparasjonen men da må det gå tre virkedager før noen vil bestille ny teknisk hjelp.
Vi bestilte bredbånd via fiber den 10.mai 2021 og har etter over 70 telefonsamtaler med både Telenor og OneCo samt måneder etter installatør endelig kom, ennå ikke fått signal. Ingen vet hva de holder på med og ingen vet hva de andre gjør. Blir servert ulike forklaringer ved hver henvendelse. Dette er den verste kundehåndteringen vi noen gang har vært med på. Helt krise.