Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Holdt på siden JUNI og fikse internett i huset, de fakturerer i vildensky, å klarer ikke levere, jeg har snakket med Telenor nesten daglig siden juni der de hver gang lover at det er fikset opp i. Men neida. Ikke en dritt. Å når jeg sier jeg ikke vil ha de, nei så er jeg bindt i 12 mnd å da finner de avtalen min osv, frem til neste faktura og jeg ringer de… da finner de meg ikke å det er bare kluss…. Drittselskap jeg ikke kan anbefale til noen….
Ble møtt av en kundebehandler som ropte og skrek i telefonen før han til slutt la på røret. Skandaløs kundebehandling!
Bildet fryser, går i svart og må restarte ruter ca tre ganger om dagen. Kontroll virker bare av og til.
Svært misfornøyd med kundeservice! Vil ikke anbefale Telenor til noen om de ønsker god kundeservice.
Dyrt og hver dag/kveld etter kl 24 på kvelden så detter hastigheten på nettet til lik null...
Meget dårlig kundebehandling. Høyner prisen uten varsel. Faktura med ulovlig kort varsel! Venting på kundebeservice over 15 minut.
Telenor fungerer men oppleves som dyrt. Etterlyser et rimeligere tilbud.