Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget dårlig kundebehandling. Høyner prisen uten varsel. Faktura med ulovlig kort varsel! Venting på kundebeservice over 15 minut.
Telenor fungerer men oppleves som dyrt. Etterlyser et rimeligere tilbud.
Ustabil linje og de maser (ringer) hele tiden om at jeg må ha flere og flere tjenester. Som mobil og tv, Har telenor bare for at jeg fiber fra de og den var instalert når du flyttet inn.
Styret i borettslaget ble lurt til å bytte til en dyrere og dårligere tjeneste. Betaler for 100 Mbit, men klarer ikke se en hel film uten å måtte vente på buffring.
Begynt å ta betalt for mailadresse. Ringer stadig vekk for å få meg til å også ha mobilabonnement fra de, selv om jeg har sagt at det er totalt uaktuelt
Dårlig dekning her jeg bor, og derfor blir også nettet ustabilt. Treg nedlastning også.
Litt for ofte mister vi nett. Kvaliteten på internett er dårligere enn hva man betaler for.