Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De leverer ikke hastigheten de lover. Har ringt kundeservice utallige ganger, men ikke noe skjer. Noen av kundebehandlerne er dessuten arrogante og yter dårlig service. Ved en anledning ble telefonen lagt på.
Flere ganger jeg har vært uten nett i flere dager om gangen. Hver gang har det vært noe feil fra deres side. Fikk en telefon i dag om at de nå kaster oss ut, hvor jeg spurte "Har ikke jeg allerede sagt opp da?". Sekund senere så legger han på. Frekkeste jeg har vært borti
Telenor har kundeservice som eget forretningsområde som krever pluss på bunnlinjen. Stiller du et spørsmål, får du som svar at dette er utenfor deres kompetanseområde, med henvisning til Telenoreksperten til 30 kr/min. Jeg kjøpe en 4 TB disk og har satte opp en FTP server på min hjemme-PC med backup mot Jottacloud. Dette funker bra, men ettersom jeg ønsker at PC skal kunne gå i dvale ved lenger fravær fra heimen har jeg forsøkt å sette opp Wake-on-Lan. Dette funker innfor husets fire vegger, men jeg får det ikke til over Internett.
Jeg Benytter nett via kabel TV og det har en fantastisk oppetid. TV her virker som det skal. Og når det en sjelden gang går galt får jeg en datapakke eller to til mobilen. Opplever problemer enkelt fikset. Ett minus eller to: - Dyrt PR måned. De får jo også betalt via fellesutgifter, og en vakker sum av meg. - Veldig dyrt med nyere dekoder. Som fast kunde kunne de gitt en god pris på en ny dekoder i ny og ne. - Ufleksibelt. Man må ta det en får i veggen. Ikke andre som leverer Internett via TV enn dem.
Slutt på vedlikehold fra 01.05.2019, skal få lov og avslutte abbonemanget uten kostnader, ingen alternative tilbud.
Ingen internett førbindelse. Faller ut flere gånger i uka i flere timmer. Virker ca 5-10min efter man starter om modem o router då man har gjort de strømløs i 5min. Prøvat nå mer en 10 gånger samma sak var gång att det virker mellan 5-10min innan man er utan internett igen...ger opp..bor i ski på finstad hageby som fikk ny canal digital box samt ny router installert før en uke sen men har fortfarande samme gamla modem thomson fra 2010. Efter det så bynne detta problemet att man nå er utan nett flere timmer. 3 dager bare denna uka...
Bor i et relativt nytt boligfelt der vi førte opp vårt hus i 2011. Telenor tilbydde oss bredbånd og vi sa ja og gravde grøfter fra gaten og inn til huset og fikk etablert bredbånd. Så i 2019 - altså 8 år etterpå får vi et brev fra dem der det står at de ikke lenger vil vedlikeholde linjen ved eventuelle feil - hva slags selskap er dette? Skal de bare kaste oss ut? Vi tvinges nå til - igjen å grave opp igjen hagen og brostein for å få etablert bredbånd på nytt - og det på et hus i et nytt boligfelt som ble etablert for 8 år siden!