Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bor i et relativt nytt boligfelt der vi førte opp vårt hus i 2011. Telenor tilbydde oss bredbånd og vi sa ja og gravde grøfter fra gaten og inn til huset og fikk etablert bredbånd. Så i 2019 - altså 8 år etterpå får vi et brev fra dem der det står at de ikke lenger vil vedlikeholde linjen ved eventuelle feil - hva slags selskap er dette? Skal de bare kaste oss ut? Vi tvinges nå til - igjen å grave opp igjen hagen og brostein for å få etablert bredbånd på nytt - og det på et hus i et nytt boligfelt som ble etablert for 8 år siden!
Dårligste kundeservice jeg noensinne har opplevd. Mangel på kommunikasjon mellom aktører, dårlig kunnskap om den aktuelle problemstilling og lite tegn til ydmykhet og ikke minst pågangsmot for å løse problemet. Det er et under at et selskap med denne innstillingen overlever - noe som sier mer om kanskje Telenor sitt beskyttet/statlig opphav enn noe annet.
Dette er det værste jeg har vært med på. Fryktelig dårlig kundeservice som lyver deg rett opp i trynet. Jeg fikk modem i posten, og koblet det opp uten at noe skjedde. Jeg ringte å snakket med dem, og har nå ventet i over 24 timer uten at noe skjer. Jeg har sikkert snakket med alle ansatte i avdelingen for modem. Løgnhalsene legger enten på, eller så sier de at ting fikser seg etter et par timer, noe det ikke gjør. De må nå sende en teknikker for å fikse dette greiene, noe som skjer via et eksternt firma, og vil ta opptil 5 dager!!! Så da sitter jeg her, uten internett, og kastet bort helgen på dette. Telenor kan dra til hel%#tte og lenger!
*Jevn og stabil linje *God kvalitet på modem *Svarer kjapt på henvendelser Eneste minus er høy pris, men er verdt å betale for det.
Noe høye priser. Veldig stabilt nett. Lett tilgjengelig kundeservice. Gode rabatter til borettslag.
Telenor lever opp til navnet sitt, høy pris og ELENDIG service. Styr unna!!
Telenor øker mnd avgift på abonnement 19 dager etter at tjenesten ble tatt i bruk. Tok kontakt med kundeservice i dag uten å få noen forståelse for klagen samt at kundebehandler ikke har kjennskap til avtalevilkårene til Telenor. Når bredbånd ble tatt i bruk koblet Telenor ned fasttelefoni og jeg var uten i noen dager. VÆR obs når hvis dere tenker på å inngå avtale med Telenor