Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor sier de har kundeservice og skal svare deg så raskt de kan på tlf. Har nå først ventet i 20 min i kø, så blir det plutselig bare brutt. Satt så i ny kø i 15 min, da ble tydeligvis linjen satt til Sverige. Fikk snakket med han i noen min, så plutselig brøt hele samtalen igjen!!!!! Her er det så mye som er feil at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Over 30 min ventetid, er det virkelig så raskt som mulig??? Da bør Telenor gjør noe med hvordan de definerer både service, tid og ikke minst se på hva som kan gjøre for å forbedre dette. Jeg GLEDER meg til å kunne si opp abonnementet om ett år slik at jeg kan forholde meg til et selskap som er opptatt av kundene sine.
Stabilt og gir nesten det de lover i hastighet. Hadde desverre store problemer med å få instalatør. Det tok 3mnd lengre enn lovet.
Nettet kommer å går hele tiden. Å da mener jeg flere ganger om dagen. Nå er det nok .
Lover prisreduksjon og refusjon på betalte regninger på fiber og tvpakke men holder ikke ord. Dårlig service til trofaste kunder. Etter tre tlf til dere får vi idag vite at prisen ikke blir som dere har lovet. En annen ting: Hvordan kan det forklares at dere gjør forskjell på kundene med like avtaler?
Ekstrem dyre priser særlig når meg og sambor jobber på sjøen og er mye borte så er 1500 pr mnd drøyt. Fikk beskjed om å lete en annen plass eller gå ned i hastigheten.
Faller alt for ofte ut. Er "tvunget" til å ha Telenor Mobil for å få ekstra bytes når nettet streiker, noe det ofte gjør flere dager i strekk. Vanskelig å få tak i kundeservice, som i tillegg ikke vet noe mer dersom man er heldig å få dem i tale. I tillegg er det DYRT!
Veldig dyrt, etter at kampanjen og bindingstid er over, prisen har dobbelt seg.