Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lover prisreduksjon og refusjon på betalte regninger på fiber og tvpakke men holder ikke ord. Dårlig service til trofaste kunder. Etter tre tlf til dere får vi idag vite at prisen ikke blir som dere har lovet. En annen ting: Hvordan kan det forklares at dere gjør forskjell på kundene med like avtaler?
Ekstrem dyre priser særlig når meg og sambor jobber på sjøen og er mye borte så er 1500 pr mnd drøyt. Fikk beskjed om å lete en annen plass eller gå ned i hastigheten.
Faller alt for ofte ut. Er "tvunget" til å ha Telenor Mobil for å få ekstra bytes når nettet streiker, noe det ofte gjør flere dager i strekk. Vanskelig å få tak i kundeservice, som i tillegg ikke vet noe mer dersom man er heldig å få dem i tale. I tillegg er det DYRT!
Veldig dyrt, etter at kampanjen og bindingstid er over, prisen har dobbelt seg.
Håpløs kundebehandling, mye nedetid uten kompensasjon og dyrt. Når man ringer inn for 5 gang om et problem kan du være sikker på at problemet ikke er registrert.
Under kampanjen var jeg fornøyd med prisen. Da jeg ringte servicesenteret for å spørre om jeg kunne få en bonus, ba konsulenten meg sa at jag må bytte internettleverandør
Alt for dyrt! Og «oppgrader i gratis prøveperiode» er ikke gratis! Masse tull skal du forandre på noe som helst.