Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stabilt og gir nesten det de lover i hastighet. Hadde desverre store problemer med å få instalatør. Det tok 3mnd lengre enn lovet.
Nettet kommer å går hele tiden. Å da mener jeg flere ganger om dagen. Nå er det nok .
Lover prisreduksjon og refusjon på betalte regninger på fiber og tvpakke men holder ikke ord. Dårlig service til trofaste kunder. Etter tre tlf til dere får vi idag vite at prisen ikke blir som dere har lovet. En annen ting: Hvordan kan det forklares at dere gjør forskjell på kundene med like avtaler?
Ekstrem dyre priser særlig når meg og sambor jobber på sjøen og er mye borte så er 1500 pr mnd drøyt. Fikk beskjed om å lete en annen plass eller gå ned i hastigheten.
Faller alt for ofte ut. Er "tvunget" til å ha Telenor Mobil for å få ekstra bytes når nettet streiker, noe det ofte gjør flere dager i strekk. Vanskelig å få tak i kundeservice, som i tillegg ikke vet noe mer dersom man er heldig å få dem i tale. I tillegg er det DYRT!
Veldig dyrt, etter at kampanjen og bindingstid er over, prisen har dobbelt seg.
Håpløs kundebehandling, mye nedetid uten kompensasjon og dyrt. Når man ringer inn for 5 gang om et problem kan du være sikker på at problemet ikke er registrert.