Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstrem dyre priser særlig når meg og sambor jobber på sjøen og er mye borte så er 1500 pr mnd drøyt. Fikk beskjed om å lete en annen plass eller gå ned i hastigheten.
Faller alt for ofte ut. Er "tvunget" til å ha Telenor Mobil for å få ekstra bytes når nettet streiker, noe det ofte gjør flere dager i strekk. Vanskelig å få tak i kundeservice, som i tillegg ikke vet noe mer dersom man er heldig å få dem i tale. I tillegg er det DYRT!
Veldig dyrt, etter at kampanjen og bindingstid er over, prisen har dobbelt seg.
Håpløs kundebehandling, mye nedetid uten kompensasjon og dyrt. Når man ringer inn for 5 gang om et problem kan du være sikker på at problemet ikke er registrert.
Under kampanjen var jeg fornøyd med prisen. Da jeg ringte servicesenteret for å spørre om jeg kunne få en bonus, ba konsulenten meg sa at jag må bytte internettleverandør
Alt for dyrt! Og «oppgrader i gratis prøveperiode» er ikke gratis! Masse tull skal du forandre på noe som helst.
forfedelig kundeservice, man kan og sier ingen service 0 nada. De gjør med kundene hva de vil. Det er for tiden at det kommer endelig andre aktørene fra Europa