Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice opptrer direkte spydig og ønsker kun å få deg forbi i telefonkø.
De skrur ned nettet over tid for at du skal oppgradere. Vi har kun Telenor i nabolaget. Ekstremt misfornøyd
Vanskelig på komme i kontakt med kundeservice, lang ventetid.
Internett kvaliteten er den dårligste jeg noen gang har hatt, vurdere å bytte tilbake til altibox.
Fikk 3 måneder med oppgradert linje gratis, vi takket ja etter mye pågående masing og med forsikring om at dette opphørte automatisk etter 3 mnd., uten at vi behøvde å gjøre noe med det. Vi ville IKKE bli fakturert utover de 3 mnd., lovet selgeren. Etter denne perioden dukker det likevel opp en purring med en kjemperegning i posten, damen på kundeservice hevder da at det vi ble lovet av selger ikke stemmer, og at vi må betale. Det ble i tillegg hevdet at det hadde blitt sendt ut en purring tidligere, noe vi naturligvis aldri hadde sett noe til. Det er altså andre gang vi opplever at Telenor tilbyr gratis oppgradering i en periode gratis og uten binding, men at de likevel lar avtalen løpe videre mot kundens ønske og på kundens bekostning, stikk i strid med lovnader og bedyrelser om at avtalen IKKE løper utover de 3 kampanjemånedene. Jeg fraråder ALLE å bruke Telenor som leverandør, de har en policy på å lure kundene, og de benytter seg av alle tenkelige metoder få å skaffe seg mer CASH, og driter i kundene, som de lever av. STYR UNNA!
Skal egentlig få regning automatisk i nettbanken. Uten at jeg merket det, kom ikke regningen en måned. Plutselig stenger Telenor internettet. Betalte regningen med en gang den kom på mail. 3 dager har gått, og internettet er fortsatt ikke tilbake!!
Telenor har lagt fiber i gata der vi bor. Mot et års binding tok de installasjonskostnaden, dvs en full dags jobb av to menn. Over 2 mnd etter installering har vi hatt nesten daglige avbrudd, dårlig hastighet og sene svar på henvendelser til kundeservice (1-2 ukers ventetid på svar på e-post. Telefon henvendelser blir ikke fulgt opp). Utbedring venter vi fortsatt på. Veldig frustrerende for oss og trist at en av Norges største bedrifter ikke klarer bedre. Styr unna.