Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor har lagt fiber i gata der vi bor. Mot et års binding tok de installasjonskostnaden, dvs en full dags jobb av to menn. Over 2 mnd etter installering har vi hatt nesten daglige avbrudd, dårlig hastighet og sene svar på henvendelser til kundeservice (1-2 ukers ventetid på svar på e-post. Telefon henvendelser blir ikke fulgt opp). Utbedring venter vi fortsatt på. Veldig frustrerende for oss og trist at en av Norges største bedrifter ikke klarer bedre. Styr unna.
Ingen hjelp hos kundeservice. Legger på etter en stund uten å komme med løsning. Styr unna Telenor!!!
Da har jeg fått min sjette automatiske SMS melding med samme innhold. "Vi beklager at feilretting er forsinket, og gjør det vi kan for å få rettet feilen så snart som mulig. Ny forventet rettetid er...." Det er komisk at Telenor tror at man som kunde finner en slik melding troverdig, når man har vært uten nett i en måned. Styr unna Telenor. Dårlig kundebehandling og dyrt.
Uten Internett-forbindelse over ADSL på Nøtterøy i 8 dager, uten å vite noe om når det blir rettet. Telenor har to ganger oppgitt dato for utbedring, som begge er passert med klar margin.
ADSL på sitt værste: https://www.speedtest.net/result/8365166971.png Resultater som viser hvor ustabilt det er: https://gyazo.com/18502f789b8ef5a4ec1168f68bf9129c
Bestilte internett for over 1 måned siden (første gang). De 10 andre gangene har ordrene feilet eller blitt kansellerert helt uten videre. Får beskjed om at dette skal ta opp til 3 dager før internett er oppe å går. Men neida.. Det ligger ruter, modem og optisk fiberkabel inn i huset fra før av. Fikk også beskjed at de prioriterer vedlikehold av linjen ovenfor nye kunder. Har ikke tellingen på hvor mange chats og eller telefonsamtaler jeg har hatt med kundeservice. Og de klarer såvidt å snakke.
Fikk Telenor på hytta, og har jevnlig prøvd og få utlevert passord til min router. De sier det er det passordet som står på routeren. De ber meg ring 829 teletorg nr for å få hjelp med dette, dette til tross for at oppgitt passord er feil. Altså feilen ligger hos dem. Arrogante og lite hjelpsomme kundeservice. Styr unna hvis dere klarer. Hos meg er det bare Telenor som leverer.