Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok, men klarer ikke levere riktig hastighet. Kundeservice er hyggelige.
Mann få ikke den hjelpen som trenger via telefon. gammalt utstyr. nesten null hastighet etter kl. 23.00.
fungerer utmerket, dyrt etter kampanje har ikke opplevd noe problemer med fibere
Raskt og stabilt. God service. De tar seg godt betalt
Noe ustabilt men greit nok men dyrt. Betaler for abonnement pluss månedsleie for boksene man har! Burde være sånn at man kan kjøpe de boksene istedenfor å betale så mye.
Every weekend, sometimes starting on Friday, the service stops working: all hosts becomes unreachable, there is no hope to have anything working until Monday. Third (or actually fourth) level world service.
Avbrøt en prosess med NextGentel fordi de mente det kunne ta to uker å sette opp bredbånd selv om alt er klart fra min side. Kontaktet Telenor isteden og de sa de kunne fikse det på dagen. 7 dager senere, 7 meldinger om at jeg ikke får startet abonnement fordi det er en aktiv fiber på adressen og 7 samtaler med kundeservice så innser jeg at de bare sier at de skal ordne ting men i realiteten ikke ser på problemet. Hver gang jeg har ringt så sier de at de skal ordne det i løpet av dagen mens ingenting skjer. De er verre enn NextGentel. NextGenTel var i det minste ærlige om at det kom til å ta tid. Jeg får på følelsen at Telenor prøver å trenere helt til angrefristen har utløpt. Dårlig kundeservice er visst standarden i Norge. Telenor har mer eller mindre monopol på internett så man har egentlig ingen reelle alternativer. Grunnen til at NextGenTel trengte 2 uker er fordi Telenor eier infrastrukturen.