Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Every weekend, sometimes starting on Friday, the service stops working: all hosts becomes unreachable, there is no hope to have anything working until Monday. Third (or actually fourth) level world service.
Avbrøt en prosess med NextGentel fordi de mente det kunne ta to uker å sette opp bredbånd selv om alt er klart fra min side. Kontaktet Telenor isteden og de sa de kunne fikse det på dagen. 7 dager senere, 7 meldinger om at jeg ikke får startet abonnement fordi det er en aktiv fiber på adressen og 7 samtaler med kundeservice så innser jeg at de bare sier at de skal ordne ting men i realiteten ikke ser på problemet. Hver gang jeg har ringt så sier de at de skal ordne det i løpet av dagen mens ingenting skjer. De er verre enn NextGentel. NextGenTel var i det minste ærlige om at det kom til å ta tid. Jeg får på følelsen at Telenor prøver å trenere helt til angrefristen har utløpt. Dårlig kundeservice er visst standarden i Norge. Telenor har mer eller mindre monopol på internett så man har egentlig ingen reelle alternativer. Grunnen til at NextGenTel trengte 2 uker er fordi Telenor eier infrastrukturen.
Dårlig tregt fiber nett. Går ikke hastigheten jeg var lovet.
Nærmest utilgjengelige pr telefon. TV-box ustabil, ingen forståelse fra Telenor. Prøv ditt prøv datt.
Bestilt i juni. To nye bokser kom og skulle være montert gratis innen 1.aug. Det eneste som dukket opp var regninger på papir og jeg har efaktura avtale med Telenor. Klaget men neste måned var det likedan. Banken min sier at jeg har automatisk efaktura så det må være noe galt hos Telenor. Men heldigvis virker internettet på den gamle boksen. Etter mange fakturaer og klager, hvor jeg måtte betale hele fakturaen og fikk også utsettelsesgebyr fordi jeg fikk utsatt en faktura, for å se om det dukket opp noen montører. Men det skjedde jo ikke noe før i November da ringte en et Telenor engasjert firma. Han sa da at den gamle boksen fra Nordix Data fortsatt ville virke og det var bare å sende de to nye boksene i retur. Til nå har jeg brukt timer i telefonventing på dette prosjektet som skrøt av lett og enkel overgang fra Nordix data kunde til Telenor kunde og betalt kr 4046 for 5måneder internett, som skulle koste 699 pr mnd, altså kr 3495. Jeg lurer på den neste fakturaen, kommer den også dennegangen på papir, med leietillegg for returnerte bokser og fakturagebyr, tro? Jeg skulle jo heller ha hatt timesbetaling for å ha reddet Telenor fra fiberbrudd oven for mitt bo område, en gang da en fiberskjøteramme falt ned og nå sist da et tre falt ned på fiberen og jeg feilmeldte også det og rettledet reperatørene som brukte 3-4 turer for å få gjort jobben. Hilsen Teleingeniøren.
Hadde avtale om 800 pr mnd tilsvarende det jeg hadde før bytte for et år siden. Nå er prisen doblet til 1600 pr mnd
Dårlig kundebehandling, så velger og avslutte abo.liten feil fra min side kostet meg 700 kr.melde i fra 2 min senere til telenor .absolutt ingen hjelp eller forsøk på og løse problemet på en enkel sak