Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg mister tilgang flere ganger om dagen. Det er mildt sagt frustrerende, og kunde"service" klarer ikke hjelpe med noe annet enn å be meg slå ruteren av og på igjen. Dette er søppel. Styr lang unna!
krever ehf som man må godkjenne manuelt i nettbanken hver mnd. tragisk i 2023...
I 3 år har jeg hatt telenor bredbånd og det første året funket det greit og nå har vi 3 forsterkere på en 68 kvadratmeter leilighet og blir kastet ut flere ganger om dagen. Litt kjedelig med så høy regning på noe som ikke funker og med angst for og snakke med folk og ta tester pr tlf sliter jeg med da jeg ikke har så veldig mye greie på dette. Og siden jeg ikke kan få abonnement på tlf så dem kan bruke alltid på nett garanti så synes jeg dem skulle lagt seg litt flate og sendt en montør hit. Tenk stakkars gamle folk som lå styre med dette
den fungerer men er veldig dyr.priset har på noen månedear gått opp til det dobbelte nesten
Overpriset, informerer ikke nok om priser, elendig kundeservice og tjenester
dårlig forbindelse. Har nettverkspakke til 50 downloadspeed og den leverer toppen 10!
Rundt sommeren 2022 kom det en selger på døren som sa han var fra Telenor og sa at de skulle grave fiber i området. Han ville gjerne at jeg skulle bli kunde hos dem og kom med et tilbud. Jeg svarte at jeg allerede hadde fiber fra Altibox og at jeg ikke kom til å trenge noen andre. Da sa han at hvis jeg binder meg for 12 måneder, så skulle de ordne alt av arbeid for å få fiberen inn hos meg helt gratis. Helt ok, tenkte jeg da. Det viste seg jo at han løy meg rett i fjestet fordi det var ikke noe han kunne love. Jeg får da senere en mail om at jeg må ut og grave selv på et område med masse asfalt og murvegg som eneste veien å komme seg til husveggen. Det har jeg hverken utstyr eller peiling nok til å fikse selv og må jo dermed få noen til å fikse dette. Det vil ikke telenor dekke og refererer til kontrakten. Der ser jeg jo at selgeren løy til meg. Selgere har tydeligvis lov til å lyve for å få deg til å signere kontrakten. Som de kommer til å gjøre fordi de blir betalt på provisjon. Falt meg ikke inn at selgere fra seriøse aktører som telenor kunne prøve å svindle meg, så jeg stolte jo på han som lovte meg dette. Kundeservice sier bare at de kan bare se kontrakten og kan ikke holdes ansvarlige for hva deres selgere har lovet meg og at det er mitt ord mot deres. Dette er faktisk ikke lov regnes som svindel, men hvordan pokker skal jeg bevise dette? Det er greit. Jeg har lært. Aldri stol på en selger som lover deg noe selv om de er fra store aktører som du regner med ikke kan holde på med noe sånn. Telenor kan drite og dra. Styr unna