Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor er desperate etter at Altibox har installert fiber i området, og sender sine selgere på dørene. De skjønner ikke hva "nei" betyr og trenger seg nærmest inn i huset ditt. "Tilbudet" er likt med Altibox og den eneste grunnen for å velge telenor er å "opprettholde konkurransen" som selgeren sa. Telenor kunne vært i forkant for mange år siden og installert fiber i stedet for å tviholde på ustabil dårlig coax til en formue. Patetisk firma og ubehøvlet selger. Kunne ikke vært fjernere fra å bestille dette etter en slik opplevelse.
Jeg mister tilgang flere ganger om dagen. Det er mildt sagt frustrerende, og kunde"service" klarer ikke hjelpe med noe annet enn å be meg slå ruteren av og på igjen. Dette er søppel. Styr lang unna!
krever ehf som man må godkjenne manuelt i nettbanken hver mnd. tragisk i 2023...
I 3 år har jeg hatt telenor bredbånd og det første året funket det greit og nå har vi 3 forsterkere på en 68 kvadratmeter leilighet og blir kastet ut flere ganger om dagen. Litt kjedelig med så høy regning på noe som ikke funker og med angst for og snakke med folk og ta tester pr tlf sliter jeg med da jeg ikke har så veldig mye greie på dette. Og siden jeg ikke kan få abonnement på tlf så dem kan bruke alltid på nett garanti så synes jeg dem skulle lagt seg litt flate og sendt en montør hit. Tenk stakkars gamle folk som lå styre med dette
den fungerer men er veldig dyr.priset har på noen månedear gått opp til det dobbelte nesten
Overpriset, informerer ikke nok om priser, elendig kundeservice og tjenester
dårlig forbindelse. Har nettverkspakke til 50 downloadspeed og den leverer toppen 10!