Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styret i borettslaget ble lurt til å bytte til en dyrere og dårligere tjeneste. Betaler for 100 Mbit, men klarer ikke se en hel film uten å måtte vente på buffring.
Begynt å ta betalt for mailadresse. Ringer stadig vekk for å få meg til å også ha mobilabonnement fra de, selv om jeg har sagt at det er totalt uaktuelt
Dårlig dekning her jeg bor, og derfor blir også nettet ustabilt. Treg nedlastning også.
Litt for ofte mister vi nett. Kvaliteten på internett er dårligere enn hva man betaler for.
Dårlig dekning. Sliter med dekning på hytta i Selbu
Gjentatte problemer gjennom snart 2 år, med utfall av nett opptil 2-3 ganger pr. dag. Utallige kontakter om dette til Telenor. Fått bytta både router og uteantenne uten at det hjelper. Føler ikke Telenor tar meg på alvor. Bare en kort SMS tilbake fra teknisk, hver eneste gang .. Dårlig kundebehandling. Har forøvrig samme leverandør på hytta, men der er jeg utrolig fornøyd. Aldri noe tull, så der holder dem sine lovnader.
Etter fiber kom i hus var det sporadiske brud på linje. Telenor mente det aldri var noe feil på deres side eller utstyr. Etter mye kamp krevde jeg sluttraporten på montering av utstyret da dette skal dokumenteres og være innen for et kreterie. Dette kunne verken telenor eller utførende levere. Fikk til slutt ut en teknikker som kunne bekrefte at fiber hadde brudd i BEGGE ender i pigtail. Etter dette har det vært stabilt, men har vært en kamp å komme dit.