Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
895 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
895 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#63
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#63 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 895 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
50
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 895 verifiserte omtaler på Bytt.no

Låser borettslag til hastigheter langt under hva konkurrenter kan tilby vha. lang bindingstid

Omtale av  Bjarte

Vårt borettslag har vært langtidskunde med Telenor (mer enn 15 år). I vår eksisterende avtale med dem skulle vi for lengst ha blitt fritatt for bindingsperiode. Likevel blir denne konsekvent gjeninnført basert på mindre endringer utført av Telenor (bytte av dekoder-boks, f.eks), hvilket nå gjør det umulig for oss å bytte. Faktisk vil en mindre hastighetsøkning med Telenor psimessig *utgjøre over det dobbelte* av hva en komplett løsning fra konkurrent kan tilby (utover det en allerede betaler i månedspris) Den eneste grunnen til at Telenor kan operere fritt på denne måten er pga. 'automatisk' fornyede avtaler med boligorganisasjoner der klausuler om bindingstid ikke er informert om og spesifikt godtatt. Kort og godt, regelrett svindel og en luguber forretningspraksis. Unngå med mindre Telenor er eneste alternativ der du bor.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telenor resetter LAN oppsettet mitt

Omtale av  Vegar

Grunnet husstyring har jeg behov for faste IP adresser på LAN. Hver gang Telenor administrer modemet, resetter dem IP innstillingene på LAN og husstyring krasjer. Har skjedd to ganger denne uken. Prøver forklare kundeservice problemet men får bare tilsendt bruksanvisninger på SMS. Syntes det er ekstremt dårlig at de ikke respekterer at jeg som kunde har et oppsett på mitt nettverk, og at det blir slettet. Skjønner at det kan skje ved oppdatering, men burde ikke skje hver gang. Ser meg nødt til å bytte leverandør, eller kjøpe en ruter og sette på innsiden som de ikke kan sabotere.

Ustabilt mobilt bredbånd, ingen hjelp å få.

Omtale av  Grethe

Styr unna hvis du kan, det er forferdelig dårlig nettløsning, mye ergrelse.

USTABILT

Omtale av  Ingar J

De klarer ikke finne feilen, har vært her flere ganger, virker dårlig, faller ut oftere og oftere.

Ringer og legger på

Omtale av  Ida

Jeg sitter med telefonen i hånden og jeg rekker ikke engang å svare før de legger på. Dette har de gjort flere ganger. Jeg prøver å bli kvitt ledningene i hagen som ikke blir brukt til noe, ringte for over et år siden og minte dem på det. Men de klarer søren meg ikke å svare engang. Et hel#%te å kommunisere med med mindre du skal kjøpe noe.... De kan starte med å svare telefonen, og faktisk ringe så man kan svare. Ikke unngå kunder.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Leverer ikke hastigheten jeg betaler for

Omtale av  Andreas

Leverer ikke hastigheten jeg betaler for. Jeg skulle hatt 300 Mbps, men ligger stort sett på rundt 80 Mbps.

Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på

Omtale av  Erlend

Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på, dette selv om klokken er 19:20 og samme telefonrobot sier at de har åpen til 20.00 i hverdager (samme står på siden til Telenor.) Har betalt for 300mbits, og dette har funket i noen dager. Nå får jeg knapt 20mbits. Har restartet modem og ruter og alt som går an for å få det til å fungere, men her er det noe med stabiliteten. Mye av grunnen til at jeg skiftet til raskere internett var fordi linjen virket så dårlig, nå er den som før. Jeg forventer isåfall et plaster på såret, ellers blir det neppe noe godt å si i fremtiden om Telenor. Går ikke an å behandle kunder som luft.

Telenor Bredbånd har 895 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR