Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Null service ved problemer med ny ruter, de lover men ingenting skjer, har opplevd dårlig service i lang tid nå.
Jeg bor langt uti hutaheiti (Nord Odal) men tror du ikke Telenor kom for mange år siden og la fiberkabler langs veien utenfor huset her, og. Per idag har jeg fiber 100, og det er så stabilt, så stabilt. Det er kun når strømmen går at internett faller ut. Og det er presist; jeg testet nettopp hastigheten: 105 opp, 103 ned. Så jeg tar ingen sjanser på bytting, selv om jeg kunne spart noen kroner. Det der internettet er er gull verdt.
Prisen er for høy, og kvalitet varierer. Faller ut innimellom
Virker perfekt og er billig. Ruteren kan også taes med i lomma hvis jeg trenger den andre steder
har holdt på med kundeservice siden 31 Juli da jeg ikke hadde andre alternativer på linjenettetpå min adresse i dag er det 23 November og tingene er fremdeles ikke i orden lurer på om de noen gang kommer til å ta ansvar og leve opp til best service i landet
Jeg ringe og få beskjed om det samme hver gang du skal få en SMS med oppdatering nå er det tredje dag uten Internett.
Ein dørseljar gav i desember 2022 eit godt tilbod som fekk meg til å gå over frå fiber frå Altibox til Telenor trådlaust breiband. Gjennom bortimot eitt år, har det vore tekniske problem som har ført til at strøymetenester som Discovery+ har stoppa opp med på følgjande periode med uskarpt tv-bilete - i tillegg har ein mystisk ustabilitet førekome. Ruter, teewee-boks og antenne har vorte skifta ut, men feilen har bestått og fakturaer har på grunn av dette velvillig blitt ettergitt av Telenor. Har i løpet av året snakka med ei lang rekkje personar på Telenor sin kundeservice; dei har to ulike avdelingar: Trådlaust breiband og tv-avdeling. Desse avdelingane er tydelegvis heilt sjølvstendige med kontor på kvar si side av jorda, så ein må ringje begge; eventuelt bli sett over frå den eine til den andre og repetere alt ein sa til den forrige ein snakka med. Sa opp kundeforholdet etter bindingstida og fekk beskjed om at eg ikkje skulle betale meir etter desember 2023. Likevel fekk eg faktura for januar i går og no har eg snakka med person nummer 6 i ein bortimot times lang telefonsamtale med kundeservice - person nummer 6 seier han skal fikse det; opprette ei sak, som han ordlegg seg - og eg skal ikkje betale noko meir. Då håpar eg at kundeforholdet med Telenor er over og går over til Altibox igjen. Takk til bortimot 50 personar som eg har vore i kontakt med på Telenor kundeservice; takk til han nordlendingen som har lese inn meldinga som startar samtalen når ein vel trådlaustbreibandavdelinga (utstyræææ) og takk og farvel til Telenor som leverandør av internettsignal og tv-underhalding!