Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
har holdt på med kundeservice siden 31 Juli da jeg ikke hadde andre alternativer på linjenettetpå min adresse i dag er det 23 November og tingene er fremdeles ikke i orden lurer på om de noen gang kommer til å ta ansvar og leve opp til best service i landet
Jeg ringe og få beskjed om det samme hver gang du skal få en SMS med oppdatering nå er det tredje dag uten Internett.
Ein dørseljar gav i desember 2022 eit godt tilbod som fekk meg til å gå over frå fiber frå Altibox til Telenor trådlaust breiband. Gjennom bortimot eitt år, har det vore tekniske problem som har ført til at strøymetenester som Discovery+ har stoppa opp med på følgjande periode med uskarpt tv-bilete - i tillegg har ein mystisk ustabilitet førekome. Ruter, teewee-boks og antenne har vorte skifta ut, men feilen har bestått og fakturaer har på grunn av dette velvillig blitt ettergitt av Telenor. Har i løpet av året snakka med ei lang rekkje personar på Telenor sin kundeservice; dei har to ulike avdelingar: Trådlaust breiband og tv-avdeling. Desse avdelingane er tydelegvis heilt sjølvstendige med kontor på kvar si side av jorda, så ein må ringje begge; eventuelt bli sett over frå den eine til den andre og repetere alt ein sa til den forrige ein snakka med. Sa opp kundeforholdet etter bindingstida og fekk beskjed om at eg ikkje skulle betale meir etter desember 2023. Likevel fekk eg faktura for januar i går og no har eg snakka med person nummer 6 i ein bortimot times lang telefonsamtale med kundeservice - person nummer 6 seier han skal fikse det; opprette ei sak, som han ordlegg seg - og eg skal ikkje betale noko meir. Då håpar eg at kundeforholdet med Telenor er over og går over til Altibox igjen. Takk til bortimot 50 personar som eg har vore i kontakt med på Telenor kundeservice; takk til han nordlendingen som har lese inn meldinga som startar samtalen når ein vel trådlaustbreibandavdelinga (utstyræææ) og takk og farvel til Telenor som leverandør av internettsignal og tv-underhalding!
Har hatt t-we med trådløs breband ca 1 år plutseleg virket ikke tv fikk ikke inn noe.Tok kontakt med telenor de bekreftet å ha levert utstyret ca aug-sept 2022 men Tw-boksen var retunert nov 2023 men de skulle sjekke etter flere telefoner med feilsøking fikk de ikke kontakt med TW-boksen men Tw boksen står her og har alldri vert ut av huset stemmer med serienr Neste gang eg ringte sa de at det var en teknisk feil på anlegget slo meg til ro med i 4 dager plutselig nå sier de i en sms at desverre ikke lenger er kapasitet igjenn på linja de anbefaler at eg tar kontakt om 3 månder hvordan kan eg ha tv i 12 mnd plutselig er det ikke kapasitet ???? enendig kundeservice
Prisen ble nesten dobbel etter et år. DET ble ikke opplyst at prisen kom til å øke etter et år.! dårlig.
Praktisk hjemmeside, lett og komme i kontakt med kundesenteret
Selger mangler kunnskap om montering og svarer det kunden vil høre. Montøren kan ikke levere det selge har lovet med tanke på antenne plassering og kabelstrekk.