Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig dårlig kundeservice Nettet mitt er utrolig ustabilt og jeg får ikke hjelp fra teknisk eller kundeservice.
300/300 linje på fiber Opplever at de leverer nært det på det gjevne Lite eller ingen problem, men til de prisene bør det være bra. Les dyrt
Som mange andre har skrevet her, det er totalt mangel på kundeservice og vilje til å løse problemene fra Telenor sin side. Det er bare på grunn av monopol at at de fortsatt har kunder. Er nå snart 6mnd siden jeg bestilte og fikk bekreftet at det kun skulle ta et par uker å få lagt inn fiber i nybygd hus, trekkrør og alt var allerede på plass fra utbygger sin side. Fiber er enda ikke på plass. Har vært purret både på telefon og skriftlig gjennom kundeservice omtrent ukentlig, men ingenting skjer. Erstatning i form av mobilt bredbånd som jeg foreløpig må betale selv, er ikke tilfredsstillende med 2 voksne på hjemmekontor og til tider 3 barn med hjemmeskole. Gleder meg til den dagen jeg slipper å være kunde hos Telenor.
Selgere jobber på provisjon. Man får ikke det man har avtalt på telefon. Installasjonen var likevel ikke inkludert. Installatører la opplegg til internett inn i sikringsskapet. I følge en elektriker jeg snakket med, skal det ikke være slik. 300 mbit hastighet er blitt til 75 mbit hastighet. Kundeservice surrer. Holder ikke det de lover.
Ber om hjelp til å øke pakken vi har. Det får jeg ikke lov til selv om jeg er driveren. Jeg har gjort det mange ganger tidligere. Ender med at hun på kundeservice ikke kommer med noen tilfredstillende løsning og legger på uten å si hade. Hva er det for service?
Mistet plutselig internett, og fikk beskjed om at noen skulle ta kontakt eller komme dagen etter. Ingen kom eller ringte. Nå har det gått en uke uten at noe har skjedd. Fikk sms i dag om at det tar 4 dager til. Det går virkelig ikke an i disse dager hvor nett er helt nødvendig!
Betaler for hastighet 300/300 Mbit. Mens det jeg får levert varierer mellom 2Mbit til 60Mbit (både opp og ned). Fikk beskjed om å bytte ruter fra en Zyxel P2812 til en moderne ruter. Det er utført og nå betaler jeg kr. 68,- ekstra pr måned uten at det har noen som helst effekt. I det øyeblikket jeg kan få tilbud fra en annen fiberleverandør så bytter jeg. Selv om det må graves på nytt.