Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Upålitelig fiberbredbånd til høy pris. Hvis det oppstår feil på bredbåndet bruker Telenor opptil flere dager på å rette feilen slik at du kommer på nett igjen. Og "Alltid på nett"-garantien er null verdt når du ikke er Telenor mobil kunde.
Hei! Standard rettetid for driftsmelding som berører et større område er innen 24 timer, og ved feil du melder inn selv er rettetiden innen 3 virkedager men som regel påfølgende virkedag noe beroende på når på døgnet feilen ble meldt. I begge tilfeller vil det dessverre forekomme saker som er langt mer komplekse enn andre, og kan fordre gravetillatelse, trafikkdirigering, rekvirering av graveentreprenør og annet spesialutstyr o.l. Vi har ingen mulighet til å gi mobildata via andre operatører, men så lenge du er uten tjenesten i over 24 timer har du krav på kompensasjon og fås via 915 09000 etter feilen er rettet.
Gjennomgående dårlig nettforbindelse, har flere ganger blitt lovet kompensasjon for dette uten at det hverken har skjedd, eller ville ha hjulpet. Veldig dyrt i forhold til hvor mye problemer vi har hatt med nettet.
Fikk problemer med nettet rett før påske. Ringte kundeservice som svarte kjapt. Feilen var rettet på 15 min.
Hvorfor betale for mye. Fibernett er fibernett, hastigheten er lik men prisene spriker med flere 100 lapper i mnd.
1. Telenor skulle ta seg av å installere fiber til huset, men det tok 3 måneder lengre enn forespeilet. 2. Når internett og tv-boks kom har siden den tid tv-boksen måtte resettes hver gang den skal bruke for å unngå at lyd og bilde ikke er i synk. Det positive er at Intenettet har stortsett vært stabilt og man får den hastigheten man betaler for.
Dyrere enn alle andre Ustabil på ettermiddag og kveld
Syntes det er altfor dyrt. I tillegg skal de nå ha 39kr pr mnd for hver e-post adresse.