Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget dyre, dårlig service (fandt pludselig ud af at jeg fik dobbeltregning).
Hatt mye tull med at nettet blir borte om natten , å det er dumt når jeg er natte menneske, er ikke borte lenge om gangen men filmer blir borte å noen kommer tilbake . Vurderer å bytte leverandør 😞
Må restarte ruter flere ganger om dagen og den er svak på dekning. Dekker ikke rene flater på 100 kvm.
Det går utrolig tregt, kan nesten ikke se et helt tv program hvis vi skal streame.
Det er bra bredbånd, men noe hakkete på Tv2 play.
Kabel fungerer veldig godt, men er blitt dyrt. Mobilt bredbånd på hytta er stort sett veldig bra, men litt tregt i jula og andre tider med stor trafikk.
Kundesupport i Telenor er blitt arrogante, nekter erkjenne de ikke har informert om eks avbestillingsvilkår og øvrig om forhold. Gidder ikke svare på e-poster og spørsmål. Kjører inkasso selv om en sak er innklaget. Har en merkelig fakturering, alt skal forskuddsbetales med flere måneder. D høster de nok gode inntekt på. De endrer fakturering uten informasjon. Har høyeste priser og øker stadig. De. nekter andre leverandører koble abonnement til fiber fikk oppdraget med etablere, selv om kommune og stat sto for finansiering. Bredbåndet greit nok, dyre TV pakker. Over og ut!