Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skrur stadig prisene opp MYE, og tar stadig betalt for tjenester man ikke ønsker, ikke har bedt om og ikke vil ha. Lite behjelpelig kundeservice.
Fikk feil på min antenne, ringte Telenor å fikk beskjed om at de skulle sende en tekniker innen 1-2 dager, pluss at jeg fikk 200 GB på mitt mobiltelefon for å surfe på mens jeg venter, dagen etter kom det en å byttet antennen min og alt funket normalt igjen. Alt gikk på garantien. Så synes de gjorde en kjempe jobb raskt og enkelt.
Kvaliteten på nettet er helt greit. Men det er LATTERLIG dyrt! Her må noe skje.
Dårlig kundeservice. Umulig og komme frem på tlf og lite behjelpelige når de til slutt svarer
Helt ok, litt ustabilt til tider, men ved testing så er farten god, men reelt ikke godt nok.
Umulig å få tak i kundeservice. Kan bare ringes, ingen epost. Ustabilt nett og langt dårligere hastighet enn lovet
Høy ping, høy latency, ustabilt nett. Dårlig kundeservice som gir feil informasjon om saker. oppleves ikke troverdig