Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilt i juni. To nye bokser kom og skulle være montert gratis innen 1.aug. Det eneste som dukket opp var regninger på papir og jeg har efaktura avtale med Telenor. Klaget men neste måned var det likedan. Banken min sier at jeg har automatisk efaktura så det må være noe galt hos Telenor. Men heldigvis virker internettet på den gamle boksen. Etter mange fakturaer og klager, hvor jeg måtte betale hele fakturaen og fikk også utsettelsesgebyr fordi jeg fikk utsatt en faktura, for å se om det dukket opp noen montører. Men det skjedde jo ikke noe før i November da ringte en et Telenor engasjert firma. Han sa da at den gamle boksen fra Nordix Data fortsatt ville virke og det var bare å sende de to nye boksene i retur. Til nå har jeg brukt timer i telefonventing på dette prosjektet som skrøt av lett og enkel overgang fra Nordix data kunde til Telenor kunde og betalt kr 4046 for 5måneder internett, som skulle koste 699 pr mnd, altså kr 3495. Jeg lurer på den neste fakturaen, kommer den også dennegangen på papir, med leietillegg for returnerte bokser og fakturagebyr, tro? Jeg skulle jo heller ha hatt timesbetaling for å ha reddet Telenor fra fiberbrudd oven for mitt bo område, en gang da en fiberskjøteramme falt ned og nå sist da et tre falt ned på fiberen og jeg feilmeldte også det og rettledet reperatørene som brukte 3-4 turer for å få gjort jobben. Hilsen Teleingeniøren.
Hadde avtale om 800 pr mnd tilsvarende det jeg hadde før bytte for et år siden. Nå er prisen doblet til 1600 pr mnd
Dårlig kundebehandling, så velger og avslutte abo.liten feil fra min side kostet meg 700 kr.melde i fra 2 min senere til telenor .absolutt ingen hjelp eller forsøk på og løse problemet på en enkel sak
Fakturaer som er høye og uforståelige ! Ikke brukbare i det hele tatt. Brukte dem for mange årsiden, men de er ikke blitt bedre!
Null service ved problemer med ny ruter, de lover men ingenting skjer, har opplevd dårlig service i lang tid nå.
Jeg bor langt uti hutaheiti (Nord Odal) men tror du ikke Telenor kom for mange år siden og la fiberkabler langs veien utenfor huset her, og. Per idag har jeg fiber 100, og det er så stabilt, så stabilt. Det er kun når strømmen går at internett faller ut. Og det er presist; jeg testet nettopp hastigheten: 105 opp, 103 ned. Så jeg tar ingen sjanser på bytting, selv om jeg kunne spart noen kroner. Det der internettet er er gull verdt.
Prisen er for høy, og kvalitet varierer. Faller ut innimellom