Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundebehandling, så velger og avslutte abo.liten feil fra min side kostet meg 700 kr.melde i fra 2 min senere til telenor .absolutt ingen hjelp eller forsøk på og løse problemet på en enkel sak
Fakturaer som er høye og uforståelige ! Ikke brukbare i det hele tatt. Brukte dem for mange årsiden, men de er ikke blitt bedre!
Null service ved problemer med ny ruter, de lover men ingenting skjer, har opplevd dårlig service i lang tid nå.
Jeg bor langt uti hutaheiti (Nord Odal) men tror du ikke Telenor kom for mange år siden og la fiberkabler langs veien utenfor huset her, og. Per idag har jeg fiber 100, og det er så stabilt, så stabilt. Det er kun når strømmen går at internett faller ut. Og det er presist; jeg testet nettopp hastigheten: 105 opp, 103 ned. Så jeg tar ingen sjanser på bytting, selv om jeg kunne spart noen kroner. Det der internettet er er gull verdt.
Prisen er for høy, og kvalitet varierer. Faller ut innimellom
Virker perfekt og er billig. Ruteren kan også taes med i lomma hvis jeg trenger den andre steder
har holdt på med kundeservice siden 31 Juli da jeg ikke hadde andre alternativer på linjenettetpå min adresse i dag er det 23 November og tingene er fremdeles ikke i orden lurer på om de noen gang kommer til å ta ansvar og leve opp til best service i landet