Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har nå vært uten internett i 7 uker og de lover hver uke at nå skal de få reparert feilen, at teknisk avdeling skal kontakte meg, at de skal holde meg oppdatert etc. Det er bare løgn på løgn og brutte løfter.
Dårlig forskjellig meldinger fra forskjellige service medarbeideren….. missforståelser
Selgeren ringte og vi var enig at han sender tilbudet som var interessant til meg slik at jeg vurderer det. men han sendte ikke det!
Litt for mye variasjon i hastighet. Høy pris. ……..
Nettet fungerer fint, men jeg har nå vært kunde i snart 2 år, og har ikke fått én eneste faktura med riktig sum. Etter månedlige samtaler for å rette opp, fikk jeg nå beskjed om at jeg godt kunne ringe hver 6. måned for å få kreditert feilfaktureringen, så slapp jeg iallefall å ringe så ofte. Dette fremfor å faktisk rette opp fakturagrunnlaget! Jeg har også, uten å få beskjed, plutselig blitt fakturert for å ha e-post-adresse hos telenor (21 kroner i måneden), en tilleggstjeneste jeg selvsagt ikke har bestilt, da epost jo generelt er en gratistjeneste i 2024(!!), og jeg ikke har behov for å ha flere epostadresser. Alt i alt, er jeg nå møkk lei, og har dessverre fått bekreftet alle tidligere fordommer om telenor. Det blir skifte av leverandør, så snart jeg finner et godt alternativ.
Bare hatt problemer med 5g mobilt bredbånd.Kobler seg av og jeg må starte router på nytt. Skjer fort 4/5 ganger om dagen. Og dette skal man betale for? Fikk beskjed fra Telenor at min gamle router fra telenor ikke virket optimalt med nytt 5g nett. Så fikk dem det til men ble bar klikk til slutt. Kjøpte selv en router på elkjøp men samme problem. Mente jeg skulle få gratis av dem når det er deres router som ikke virker på deres utstyr men. Dritt!
Funker greit. Men er alt for dyrt. Å så føler jeg det ikke går så raskt som jeg er lovet.