Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare hatt problemer med 5g mobilt bredbånd.Kobler seg av og jeg må starte router på nytt. Skjer fort 4/5 ganger om dagen. Og dette skal man betale for? Fikk beskjed fra Telenor at min gamle router fra telenor ikke virket optimalt med nytt 5g nett. Så fikk dem det til men ble bar klikk til slutt. Kjøpte selv en router på elkjøp men samme problem. Mente jeg skulle få gratis av dem når det er deres router som ikke virker på deres utstyr men. Dritt!
Funker greit. Men er alt for dyrt. Å så føler jeg det ikke går så raskt som jeg er lovet.
Virker bra, men kunne ha vært billigere! Virker bra!
Hastigheten ble fort endret. Nettet var ustabilt.Etter klage virket det bra en liten periode før det igjen ble lav hastighet.
Når ting er feil, er det et mareritt å få kontakt med dem for å få varslet og rettet opp feilen. Kundeservicen er på høyde med det beste i utlandet. Man blir behandlet dårlig, de prater til oss som om dem er kjempeirritert, og at vi som kunder er inkompetent og plagsomme. Jeg har vært montør og kunde for dem i mange år, og intrykket har ikke endret seg. Så anbefalningen min er kort sagt, STYR UNNA.
Ustabilt nett. Enkelte dager må ruter og uteantenne gjøres strømløs opp til 3 ganger for å få fart på nettet.
Prisene øker noe forferdelig. Vi har valgt å si opp både tv og internett fra Telenor da de ikke gir noe rabatt for trofaste kunder. Skuffet, og snakker om det med andre. Gidder ikke gi ved dørene lenger. I en periode med dyr-tid, så burde en stor aktør som Telenor ta et samfunnsansvar og ikke øke prisene i den grad de har gjort! RIP Telenor!