Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor fiber var helt utmerket da vi først fikk det, men etter en måned ble det helt forferdelig. Bredbåndet er kort, selv om jeg bytter til 2.4ghz, og nettet kræsjer flere ganger om dagen. Det verste er at kundeservicen ikke sender en operatør til å fikse problemet, og i stedet sender oss nye kabler eller prøver å gjøre kjipe restarter. (Ingen av dem har funket). Jeg ber deg, IKKE KJØP DETTE NETTET.
Dårlig dekning noen ganger og bra noen ganger, aldri bra nok, forventer å ha mer enn 35gb nedlasting og under 1 gb opplasting
Fornøyd med produktet. Prisen er for høy idag. Har hatt et tilbud som har gått ut og prisen er nå doblet seg. Ser derfor etter en ny leverandør med bedre pris.
Farten oppfylles, kanskje fordi jeg kan se 5G-masten i luftlinje 300m fra hvor jeg bor. Selger overselger produktet og lover mer stabilitet enn kobberlinje ADSL som vi brukte før. Nå er det så ustabilt at jeg ikke får spilt og streamet, og er fastlåst i en avtale man må betale seg ut av. Aldri tro på hva disse selgerne prøver å selge deg, de lyver så det synger.
Blir bare helt oppgitt. Telenor- kronisk surr&rot.
Telenor driver hele tiden og øker prisene og skjuler det med kompliserte fakturarer som er gjort uoversiktelig med vilje. Så gir de deg "gratis" oppgradering for en periode, for så å informere deg at din gamle (billige) avtale ikke eksisterer lenger.
Ustabil. Dårlig kunde respons. Dårlig wifi signal.