Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor driver hele tiden og øker prisene og skjuler det med kompliserte fakturarer som er gjort uoversiktelig med vilje. Så gir de deg "gratis" oppgradering for en periode, for så å informere deg at din gamle (billige) avtale ikke eksisterer lenger.
Ustabil. Dårlig kunde respons. Dårlig wifi signal.
Ustabilt! Kort fortalt. Mister nett støtt og stadig, må resette både utvendig del og innvendig daglig.
Greit nok. Men faller ut ofte. Vil sannsynligvis beholde abonnementet.
Ofte ustabilt nett, og lang ventetid på feilrettinger osv.
Telenor used to be more responsive and had better response time when they were giving you a compensation for the times they could not provide internet. Today it’s just a loss for the consumer who pays an already expensive service. Now, it’s just feels they have the monopoly where I live and regardless of how expensive they are compared to other internet providers they just have the market advantage. I can’t understand how Norway can allow this. Competition is always good for consumer.
Bestilte bredbånd så dagen etterpå ville jeg avbestille siden har fiber her som jeg ikke visste om. Ringt nå telenor 6ganger enten er det brudd eller så ringer de ikke tilbake eller så kan man vente evig i kø og aldri komme fram dit man kan gjøre det. Jeg har brukt nå 2ctimer på å nå dem med avbestilling. Og prøver mere men fpr jeg ikke avbesilt er eneste løsning forbrukerombudet og kjøre sak så de klarer avbestille noe jeg har angrerett på. Svært misfornøyd med Telenor kommer aldri bestille noe med Telenor igjen.