Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hastigheten ble fort endret. Nettet var ustabilt.Etter klage virket det bra en liten periode før det igjen ble lav hastighet.
Når ting er feil, er det et mareritt å få kontakt med dem for å få varslet og rettet opp feilen. Kundeservicen er på høyde med det beste i utlandet. Man blir behandlet dårlig, de prater til oss som om dem er kjempeirritert, og at vi som kunder er inkompetent og plagsomme. Jeg har vært montør og kunde for dem i mange år, og intrykket har ikke endret seg. Så anbefalningen min er kort sagt, STYR UNNA.
Ustabilt nett. Enkelte dager må ruter og uteantenne gjøres strømløs opp til 3 ganger for å få fart på nettet.
Prisene øker noe forferdelig. Vi har valgt å si opp både tv og internett fra Telenor da de ikke gir noe rabatt for trofaste kunder. Skuffet, og snakker om det med andre. Gidder ikke gi ved dørene lenger. I en periode med dyr-tid, så burde en stor aktør som Telenor ta et samfunnsansvar og ikke øke prisene i den grad de har gjort! RIP Telenor!
Bor i grisgrent strøk ,alt er som hjemme i byen.bor i grisgrent strøk funker bra
Satisfied with overall performance bu too expensive
Har hatt feil i 2-3 mnd. Telenor greier tydeligvis ikke å rette det. Ringer flere ganger daglig, det er bare den samme leksa om og om igjen. Kun en gang har vi hatt en montør/tekniker her som er på sporet av feilen som er i det utstyret Telenors underleverandører har levert. Men nettet forsvant igjen 1/2 time etter at han var reist. Umulig å få han tilbake fordi man å gjennom kundeservice som skal legge inn notat om det, skrive i loggen osv osv..... Ikke noe skjer. I rettferdighetens navn så er det kun de siste 14-20 dagene jeg har intensivert å få opp nettet igjen, da vi har vært borte et par mnd før det. Men feilen ble meldt for 2-3 mnd siden, da vi kun hadde nett sporadisk. I det siste har Kundeservice begynt å legge på når jeg ringer (eller vi blir brutt som jeg får sms om).