Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no

Goodies

Omtale av  Sarah

I goodies kan man velge mellom noen dekseler men det ser ut som de sjekker hvilken telefon du har og fjerner størrelsen i det dekselet så du ikke får valgt det, har en ganske ny iphone og de har alle valgene fra iphone 11 til iphone 13 i alle størrelser untatt min størrelse i 11 av de 12 dekslene. Er vel ikke noe sjokk at det dekselet de faktisk har i størrelsen er det som Har MANGE dårlig annmeldelser

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig ustabil kvalitet med T-we2 IPtv

Omtale av  Tommy S

Kan ikke si annet en at Telenor sitt fiber abonement 200/200 Mbit ikke holder mål på TV delen av abonementet. Jeg trodde først det var hos meg, intil jeg begynte å forhøre meg med familie venner og naboer. Til min overaskelse viser det seg at nesten alle jeg forhørte meg med var sterkt misfornøyd med Telenor sin fiberløsning. Vi hadde tidligere Canal Digital Coax/hybridløsning, som var veldig mye bedre. Hadde det ikke vært for at jeg har en sameieavtale med Telenor, hadde jeg byttet tvert.

Dag 6 uten internett

Omtale av  Daniel

Mandag morgen: Internettet er borte, får melding på telefonen at feilen skal være rettet til 21:00 Tirsdag kl 12:00: Ringer inn til kundeservice. De kan ikke gi meg noe mer info på når dette blir rettet opp, da de ikke har noe kontakt med eksterne reperatører I DET HELE TATT. Greit.. 16:00 får vi melding at feilen skal være rettet inn TORSDAG kl 08:00. Torsdag kl 09:11: Feilen skal være rettet innen idag kl 16:00... Torsdag kl 16:30: Feilen skal være rettet innen 17:30. Torsdag kl 17:35: Feilen skal være RETTET INNEN 17:30 samme dag.. Smakløst. Fredag kl 08:00: Feilen skal være rettet inn 15:00 Fredag kl 15:00: Feilen skal være rettet innen 16:00 Fredag kl 16:10: feilen skal være rettet innnen 15:00, altså for en time siden. Har vært i kontakt med kundesupport igjen idag (lørdag), hvor de sier at ingen har sett på saken enda og de skal "purre" på dette (noe de skal ha gjort siden onsdag). Fortsatt ingen nett hos oss. Har også kontaktet dem de påstår skal ha fått oppdraget, hvor de ikke kan finne noe som helst på vår adresse.... 6 dager uten nett synes jeg er drøyt, samtidig som at kundesupporten tydeligvis ikke har noe makt i det hele tatt. Om jeg hyrer inn noen til å gjøre en jobb for meg så må jeg i det minste ha mulighet å ringe til dem og høre hvordan det går. Hadde jeg visst at det skulle bli slik som dette hadde jeg aldri bestilt nett hos telenor til å begynne med. Om du vil ha god kundesupport, styr unna telenor.

Elendig kundeservice

Omtale av  Håkon

Lover å ringe tilbake for avtale installasjon uten at holde lovnad. Lang ventetid på telefon. Legger automatisk på når en legger igjen tlf nr for å bli oppringt.

Totalt ufleksibel, dyrt og dårlig

Omtale av  Alexander

Når man først skulle få startet et abonnement på en allerede etablert fiber, var Telenor helt sikker på at den ikke eksisterte, og ville gjøre alt for å forsøke å hente etableringspris på dette. Etter timesvis med venting og mange telefonsamtaler ble dette til slutt fraviket, da de innså at denne fiberen faktisk var i huset, og faktisk bare var å koble opp. Men det tok fortsatt flere uker før det faktisk ble nett uansett, selv om at det hele veien var lovnader om hastesaker og diverse sånt. Når man omsider fikk bredbåndet opp og gå var det ofte nettet datt ut, og ellers opplevdes svært tregt, selv med en hastighet på 300 (!) Mbit og som oftest bare 2 personer som brukte nettverket. Når man så, etter ett år skal flytte, og si opp abonnementet, finnes det ikke tydelig informasjon om oppsigelse, og dermed venter man med oppsigelse til samme måned før oppsigelsen ble gjort. Da, til mitt store sjokk, fant man ut at du vil måtte si opp måneden før. Vi blir dermed sittende og betale på dette bredbåndet i godt over en hel måned, og med en enda høyere pris enn vi allerede hadde, siden vi også hadde fått et "tilbud" der vi fikk prøve dobbel hastighet i 3 måneder uten ekstra pris. Så, om man hadde sagt opp 10 timer før, ville dette vært unngått. Og når man tar kontakt med kundeservice er det for det første absolutt ingen svar å få, siden man må stå i timesvis i telefonkø, og ved kontakt på epost er det ingen fleksibilitet i det hele tatt. Telenor henter dermed godt over 1000 kroner for en måned linjen absolutt ikke blir brukt. Nei, Telenor, vi sees ikke igjen. Da kan jeg heller sitte uten :)

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig dyrt

Omtale av  Harald

Telenor utnytter desverre sin monopol situasjon og priser bredbånd ut over det en ellers kan sammenligne med i litt mer sentrumsnære områder. Men sjefene i Telenor skal jo ha mange millioners i årslønn og stort utbytte, så da er det bare å flå forbrukerne i utkantnorge som ikke har noe annet valg hvis de skal henge med å være en del av samfunnet.

Ubrukelig

Omtale av  Knut E

Nettet faller ut fordi ruter ikke fornyer leien til ekstenderne. Må restarte hver dag.

Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR