Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#63
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#63 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no

Middels på det meste

Omtale av  Sabotert

Liker ikke å være kunde her... Men... Selv om de er dyrest så er det ikke mye seriøst å bytte til som alternativ, de fleste selskap er makkverk uten like, spesielt nextgentel, folk burde stå i gapestokk på torget hver helg!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyrt, utilgjengelig og dårlig

Omtale av  Per F

Dårlig eller ingen kundeservice, dyrt i forhold til ytelse.

Variabel Mbits / mange svar, ikke ofte en får forståelse, de bare viser til minste Mbits

Omtale av  Kjell

Den bra siden er at bredbåndskontakten er stabil. Men jeg gikk ned fra bredbånd 16 til 10 etter anbefalinger fra Telenor siden de sa jeg fikk det samme. Dette ender opp med at de kan gi alt fra 6 - 20 Mbits. Jeg får maks 12 Mbits som jeg trenger for å streame tv serier og være på nett samtidig. Jeg må ringe ofte og det er fortvilende å ligge på 6-7 Mbits og det er ikke mulig å se på tv uten at det stopper streamingen etc. En får alle forklaringer inkl. våt grunn. Jeg har hatt en gang 6 måneder med 12 Mbits, og grunnen var at Telenor sette en måling på mitt bredbåndsabonnement. Siden det har jeg gitt opp og håper at jeg av og til skal få 12 Mbits. Meste av tiden fungerer de som da jeg hadde oppringt modem, selv om en betaler for noe bedre. Jeg skulle ønske at Telenor fulgte litt mer med på linje mengden Mbits. Slik at kunden ikke får disse problemene. Jeg har alltid vert trofast telenor kunde i mange 10 år. En gir bare opp å ringe hver gang til kundeservice.

Tilstrekkelig

Omtale av  Marianne L

Fornøyd med tilbudet Telenor har til kundene. Telenor sitt ADSL abonnement er billig og bra.

Ekstremt dårlig

Omtale av  Jan

Jeg og min familie har hatt (s)T(j)elenor fiber i ca 5 år. Har ALLTID hatt problemer med ustabil linje, lav hastighet og en haug med driiit jeg ikke engang orker å nevne. Har nå 100mbs uten at det hjelper på noe som helst. Kan ikke spille online dersom noen ser på Netflix samtidig. I tillegg sier Telenor support at alt er som det skal være, for senere å innrømme feil på både server og sentral som vi og 7000 andre brukere er koblet til. Men når "feilen er rettet" er det fortsatt like ille. Omg som jeg angrer på at vi valgte stjelenor.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra kundeservice

Omtale av  Tine N

Da jeg etter 2 år var veldig misfornøyd med min tidligere internettleverandør, det internettet kom og gikk og kunne bli borte 1 uke i året annen hver måned. Da fikk jeg hjelp av Telenor med og avslutte avtalen, for det var umulig og komme igjennom på telefon og få kontakt med firmaet. Da de enda forsatte med å sende fakturaer fikk jeg bekreftelse av Telenor på epost og informasjon om at det de hold på med var ikke lovlig ut fra norske lover og tilby om det ble økonomisk vanlig for meg at jeg kunne får en bedre pris hos med for en kort periode, perioden var tilbudt så lenge saken mellom meg og tidligere leverandør forgikk. Har internet døgnet rundt nå, selv da det lynnet slo ned i nærheten var internet borte i max 10minutter. Et minus er at jeg merker i noen korte perioder på 10-20 sekunder kan hastigheten plutselig falle men den kommer tilbake. Men er ikke ofte jeg har merket at det forkommet nå på et år har jeg merket det 4 ganger.

Dårlig service

Omtale av  Jalil

De lover deg ting de ikke klarer å holde! Lover at det skal ordne med feilen til den angitte datoen. Nå sitter jeg her uten internett i over 10 dager! Ringer dem for å høre om de kan gjøre noe med det, får igjen mang forskjellige svar fra inkompetente folk... Ringer og ringer for å fortelle at nå er det nok og jeg vurderer å si opp avtalen får svar igjen at de skal undersøke saken og at de ringer tilbake (noe som aldri skjer). Kommer aldri til å anbefale Telenor..

Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR