Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen informasjon, oppfølging, service eller tilbud om kompensasjon etter at fiber er nede i over en uke for andre gang på fire måneder. Latterlig dyrt, setter stadig opp månedskostnader (nesten en dobling i pris på 5 år) og opplever dem mer opptatt av hva de kan melke ut av irriterte kunder. To måneder "oppsigelsestid" tross løfter om ingen bindingstid etter første 12 måneder. Dette vedholder de til tross for at de selv ikke leverer tjenesten kunden betaler i dyre dommer for. Evig firkantet og kverulerende for å tvinge en siste patetisk skvis av penger ut av folk. Og et evig mas om å selge andre tjenester selv om ingenting hos dem tilsynelatende virker, verken tjenester du allerede kjøper, AI-chat, linker til online skjema og selvhjelp, eller driftsmeldinger, styr unna. Aldri mer Telenor for vår del.
Telenor lover svar på mine problemer, men gir ikke noe. Har ringt flere ganger, men får bare nye lovnader.
Gode kundebehandlere som gir hjelp god hjelp når du ringer
Det har blitt for dyrt etter at man først fikk fiber
Måtte bytte til Telenor da dem hadde kjøpt opp vår leverandør. Får da samme linje for en mye dyrere pris. Kjeltringer mao.
Telenor kan kun tilby hybridfiber som medfører veldig lav opplastingshastighet, min tidligere leverandør Viken Fiber leverte fullverdig fiber inn til min bolig.
Defekt antenne (montert av Relacom) kunne ikke skiftes pga HMS regler iflg montør, siden ingen info.mottatt. Feil innmeldt søndag, idag er det fredag!