Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rot; mitt fiber ble sagt opp av leietager. Når jeg forsøkte å si opp leietagers abonnement, så gikk ikke dette pga personvernet. Hvor var personvernet da leieboer sa opp mitt abonnement ??
Ustabilt og ikke i nærheten av kvalitet i forhold til pris.Har twe, det faller ut og stadig må det laste.
Wifi suger! Elendig kundeservice. T-We er noe dritt. Gikk fra Telia og angrer bittert. Har en twist pågående med de ang. avtalen og en uærlig selger, samt kundeservice som lover ting de ikke har myndighet til. Uavhengig av service og greier er produktet i seg selv underlegent sammenlignet med annet på markedet.
De setter stadig opp prisene og de er veldig vanskelig å få tak i. Virker som om de føler seg så store at de ikke trenger å gjøre en god jobb. Veldig skuffet
2 av 5. Høy pris, lav kvalitet. Verdi for pengene mangler.
Bestilte bredbånd hastighet på 1000/1000 men kommer ikke opp mer enn750/750 og har prøvd å få hjelp vanskelig å få kyndig hjelp her
Usikker på om de bare lyver, eller ikke vet hva de gjør eller om noen kommer inn etterpå og gjør om på det de lover kundene sine... resultatet blir i alle fall igjen og igjen at de bryter løftene sine. det er jo ganske håpløst når de sier de sletter fakturaer de selv ikke kan forklare hvorfor de sendte, for deretter å sende det videre til inkasso. Det er jo en grunn til at de ikke vil bekrefte noe skriftlig. Telenor - sannsynligvis Norges verste kundeservice!