Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer utmerket. Ingen nedetid, og stabil leveranse.
Litt tregt nett men har fungert greit nok til ein familie på 2. Service frå Telenor derimot er skammelig. Økt pris 2 ganger uten å informere på forhånd. Ringer, får tilbud om litt rimeligere pris i 1 år. Det viser seg å vere berre lureri! Når eg ringer opp igjen fordi eg aldri fekk denne prisen viser det seg at det ikkje er sant, det eksisterer visst ikkje eit slikt tilbud likevel. Direkte useriøst og frekt! Fleire av oss følger faktisk med på dei månadlege utgiftene, men dei lurer nok mange på denne måten!
1 år siden skrevet kontrakt og 4mnd siden planlagt installasjon så har de utsatt med 4-5mnd pga feil på deres ende i nettet. Husk og forlange en "Levert innen" dato så dere kan angre kontrakt uten å betale 9000kr for dårlig utført arbeid.....
Fikk lagt inn fiberløsning fra Telenor. Ved oppstart fikk jeg telefon fra Telenor kundebehandler som hadde "bedre tilbud". Dette viste seg imidlertid å bli dyrt og ga problemer med dobbelfakturering.
Bra oppetid - sier opp grunnet prisstigning i fastpriskontraktsperiode
Stabilt og rask, sammen med T-we er dette en god løsning
Har vært kunde i 6 uker, og har Internett ca annenhver dag. Har nå vært uten Internett (igjen) i 2 dager. Jeg måtte betale for januar til mars på den første fakturaen, og har med andre ord betalt for noe jeg ikke har fått. Og kommer sikkert ikke til å få det fram til mars heller. Må nå kontakte mobilleverandøren min for å kjøpe ekstra mobildata, og dermed bruke ekstra penger. Styr unna Telenor.