Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1 år siden skrevet kontrakt og 4mnd siden planlagt installasjon så har de utsatt med 4-5mnd pga feil på deres ende i nettet. Husk og forlange en "Levert innen" dato så dere kan angre kontrakt uten å betale 9000kr for dårlig utført arbeid.....
Fikk lagt inn fiberløsning fra Telenor. Ved oppstart fikk jeg telefon fra Telenor kundebehandler som hadde "bedre tilbud". Dette viste seg imidlertid å bli dyrt og ga problemer med dobbelfakturering.
Bra oppetid - sier opp grunnet prisstigning i fastpriskontraktsperiode
Stabilt og rask, sammen med T-we er dette en god løsning
Har vært kunde i 6 uker, og har Internett ca annenhver dag. Har nå vært uten Internett (igjen) i 2 dager. Jeg måtte betale for januar til mars på den første fakturaen, og har med andre ord betalt for noe jeg ikke har fått. Og kommer sikkert ikke til å få det fram til mars heller. Må nå kontakte mobilleverandøren min for å kjøpe ekstra mobildata, og dermed bruke ekstra penger. Styr unna Telenor.
Dyrt og dårlig uoversiktlige regninger, dårlig kundeservice
Vi opplever at prisen er for høy i forhold til andre selskaper, og at faktureringen er rotete