Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stabilt og rask, sammen med T-we er dette en god løsning
Har vært kunde i 6 uker, og har Internett ca annenhver dag. Har nå vært uten Internett (igjen) i 2 dager. Jeg måtte betale for januar til mars på den første fakturaen, og har med andre ord betalt for noe jeg ikke har fått. Og kommer sikkert ikke til å få det fram til mars heller. Må nå kontakte mobilleverandøren min for å kjøpe ekstra mobildata, og dermed bruke ekstra penger. Styr unna Telenor.
Dyrt og dårlig uoversiktlige regninger, dårlig kundeservice
Vi opplever at prisen er for høy i forhold til andre selskaper, og at faktureringen er rotete
Jeg har nå hatt besøk av Telenor på døren totalt 5 ganger hvor de prøver å overbevise meg om at jeg skal bytte til Telenor Fiber fra Altibox. Uansett hva jeg sier har de et motargument til hvor smart dette er for meg. Da jeg endelig klarte å komme til og si at det er ikke aktuelt for meg ble han sur og gikk. Ikke veldig hyggelig opplevelse. Det er ikke dette som gjør at jeg velger en annen leverandør.
Bredbåndet faller ut inni mellom, og vi kan også oppleve at bildet på tv’en hakker når vi bruker cromecast.
De har sagt opp bredbåndsabonnementet vårt to ganger uten varsel. Kundeservicen deres er nesten ikke-eksisterende og den mest inkompetente jeg noen gang har hatt å forholde seg til i mine 40 år. Bortkastede timer på telefonen. Kundeservicepersonell lyver og lover å fikse problemer, men problemene vedvarer. Hold deg unna dem.