Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Viken fiber har i dette tilfelde drevet med utpressing og kommet med trusler. Har klaget på en liten del av en faktura, deretter øker de prisen 2 ganger. Og fikk flere trulser om at jeg må betale ellers stenger de mine tjenester. Etter innsigelse, stenger de. Og det måtte da anmeldes for brud på inkassoloven og straffeloven.
problemer helt siden jeg fikk det. Dårlig service og dyrt. Holder ikke det de lover. Må vente mange uker før de svarer. Snakket med ca.30 forskjellige , og ingen kan noe. lovet godtgjørelse for all det dårlige, ikke fått noe enda.Får ikke logget på banken og og andre ting.
Vi har et bedriftsabbonement hos Viken fiber. Som butikk er vi avhengig av nett for å kunne tilby kort som betalingsløsning. Vi mistet nettet kl 1630 en mandag, og ringte inn til Viken øyeblikkelig. Det ble sagt at det skulle sendes ut en montør tidlig neste dag, da de ikke fikk gjort noen med dette samme dagen. Det er helt uholdbart bare det. Dagen etter ringer jeg dem kl l0930 da jeg ikke hadde hørt noe. Vi åpner kl 10. Fikk høre at det var rart vi ikke hadde hørt noe fra dem. Hørte fremdeles ikke noe så ringte igjen kl 1015, og igjen kl 1202 og igjen kl 1255......Kl 13 kom det en montør, og han fortalte at han nettopp hadde fått oppdraget, og at de hadde ringt fra Viken og vært skikkelig stresset - fordi de hadde glemt å booke montør til oss...... Hadde vi kunnet bytte, hadde vi gjort det øyeblikkelig...
Data må resettes ofte. Bilde på tv fryser Man får raskt hjelp, men det varer i 14 dager, så er det på han igjen.
Mye bedre enn Telenor og Nexgentel, raskere og mer stabilt. Prisen er også lavere. Anbefales!
Har 2 Abonnement kan kun logge inn på den ene Notodden energi men viken fiber kan jeg ikke få logget inn på. 2 bruker navn 2 forskjellige passord. Unngå å bruke viken fiber. Betaler over 30.000.- pr år og bare problemer. Bestillte ny fjernkontroll den havnet på mitt abbonentet som er 44 mil tur retur. Tok kontakt med support og ble lovet en ny dagen etter dette er 10 dager siden og fremdeles ingen fjernkontroll.
Nettet detter ut til stadighet, nesten umulig å få hjelp, på helgen er det bare chat som man ikke får noen tilbakemelding fra, nå driter jeg snart i hele driften.