Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ustabilt, dårlig kundeservice, øker stadig prisene, anbefaler ikke, tregt. Måtte kjøpe ny boks, var så og si ubrukelig med boks som kom med. Tok gjentatte ganger kontakt med kundeservice, som ga meg beskjed at det kan være hdmi kabler fra tvn som forstyrrer…
Ustabilt. Ikke alltid betalt ytelse er oppnåelig 150/150.
Vært veldig fornøyd med disse, det har ikke vært noe problem så lenge jeg har vært kunde, eneste som er å klage litt på er prisen.
+ oppetid, lite feil! - frekke som øker prisene jevnt og trutt, og gjemmer seg bak at de øker hastigheten. Veldig mange trenger ikke den økte hastigheten, men ønsker kun å ha pålitelig nett til å lese aviser etc. Minste abb har nå 150mb = Sørg for ett abb til en lav pris på feks 50mb. Det holder for mange. Dette vet såklart Viken, men for deres forretningsmodell er det sikkert flott å ha en drøss med kunder som betaler for 150mb når de kun bruker en brøkdel.
Får det du betaler for, gode løsninger og bra kundeservice. Er noe dyrt.
Viken Fiber har gjennom årene fjernet hastigheter fra sitt tilbud, og løftet kundene opp i høyere hastighet. Vi opplevde en 26 % prisøkning på kun 2 år. Når man ser på de finansielle resultatene for Viken Fiber og Altibox så ser man at dette kun handler om profitt. Slik behandling av kunder kommer man kun unna med fordi det er nærmest monopol på fiberbredbånd flere steder i landet.
Jeg fikk ikke tilbud om et billigere abonnement da jeg henvendte meg for å be om lavere hastighet, eller lavere pris.