Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk ikke tilbud om et billigere abonnement da jeg henvendte meg for å be om lavere hastighet, eller lavere pris.
Dette må jo være den desidert dårligste internettleverandøren som finnes i dette landet. Tregt, kobler seg av og på Kundeservicen er lik null Prisen er alt for høy i forhold til produkt Vurderer å gå over til 5G for å få stabilt nett
Jeg hadde «bestilt» tv-abonnement uten å vite at de ikke kunne levere fibernett her jeg bor. Da jeg oppdaget det og avbestilte, fikk jeg en regning på kr. 4.500,- som avbestillingsgebyr., hvor de også truer med inkasso.Da hadde ikke Viken Fiber levert noe som helst hos meg. Jeg klaget til kundeservice og forklarte situasjonen, men ble kun avvist. Avbestillingsgebyret var slik «fordi det var slik». Maken til firma har jeg aldri vært borti. Maken til skurker, og jeg oppfordrer alle til å holde seg unna. Astri
Elendig kundeservice, dyrt og dårlig. Startet med innstalleringen, det fikk de ikke til å fungere. Påsto det var feil hos meg. Måtte få egen datateknikker til å sjekke og når han ringte og fikk overbevist de så fant de plutselig ut at feilen lå hos de. Så tlf svarer tjeneste som aldri fungerte, plutselig tok de den vekk i tilbudet, noe prisreduksjon, nei..
Helt ubeskrivelig dårlig kundeservice, tar 2timer for og få kontakt hver eneste gang. er det så mange som opplever problemer at man må vente så lenge må dem ansette 50 personer til.
Skuffende kundehjelp, jeg har fått følelse at de vet ikke helt hva de driver med da vi måtte bytte sentral. Det ble bedre etter hvert men må allikevel resettes alt for ofte. Sender tv tilbud på Mail som ikke kan bekreftes på nettside…
Nettet faller ut, har lav sikkerhet og lager lange pauser i filmstreaming. Men har fått god hjelp når har nådd frem på telefon.