Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk telefon av en rådgiver som hadde kontroll og ga et godt tilbud. Han var engasjert og forklarte alt på ærlig vis.
I det hele tatt er jeg godt fornøyd med måten jeg ble møtt på.
236 Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Odd :) Hilsen Codan
ble innlagt på sykehus i asia, fikk fantastisk individuell oppfølging fra Codan under hele oppholdet.
Hei Vidar! Hyggelig å høre at du er fornøyd med oppfølgingen under ditt opphold i Asia. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i Codan.
Har hatt inne noen saker, og blitt behandlet veldig bra i mine saker. Ting har gått effektivt og lett, som er viktig når man trenger hjelp. Så har anbefalt codan til mange mennesker 😁👍
Hei Kent, Godt å høre at du er fornøyd og hyggelig å høre at du anbefaler oss videre :) Hilsen Codan
Etter 20 år som sjåfør uten skader var jeg på et halvt år involvert i 3 saker, 1 pga feil på bilen som utløste materiell skade på bilen, 1 påkjørsel der annen part brøt vikeplikt men ikke var motorisert, og en påkjørsel av meg bakfra. Dette var tydeligvis nok til at jeg ble klassifisert som en risikosjåfør. Når en fakturabetaling ved problemer i maksbeløp gikk feil to ganger, fikk jeg ett varsel i post, deretter ble jeg varslet på epost om at forsikringen var oppsagt på samme dag. Siden jeg tydeligvis var uønsket der, ville de heller ikke iverksette forsikringen igjen uten diverse vilkår, høyere pris, og etter flere dager uten forsikring - selv om beløpet umiddelbart ble innbetalt. Dermed måtte jeg innhente tilbud i full panikk midt i arbeidstiden Utestående beløp var for en måned, det var nok til å kaste meg på dagen som kunde. Styr unna, noe av det verste i kundebehandling jeg har vært borti! Skadeoppgjøret gikk forsåvidt greit, men jeg måtte vente på bilen i 35 dager fordi deres foretrukne (ikke merkeverksted) ikke klarte å få tak i støtfanger. Jeg sjekket, og merkeverksted hadde tilgjengelig fra starten av. Måtte dermed være unødig lenge uten egen bil, etterhvert flere dager uten leiebil, fordi det gikk over maksgrense. Tror også forsikringsselskapet kom langt dårligere ut av det enn om de hadde brukt merkeverksted
Min faste kontaktperson i Codan forsikring yter en service som jeg ikke har opplevd hos noen andre. Har ikke hatt så mange saker, men de jeg har hatt har blitt utført på en profesjonell og grei måte.
Hei Geir! Takk for en hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Vi gjør vår ytterste for at kundene våre skal være fornøyde:) Hilsen Codan
Jeg hadde en vannskade fra en lekkasje på taket, som medførte en liten reparasjon innvendig. I tillegg fikk jeg også kr. 5000,- til å utbedre en tak hatt som var årsaken til lekkasjen. Meg bekjent er det ingen andre forsikringsselskap som gir erstatning for å reparere årsaken til skaden.
Hei Finn! Hyggelig å høre at du er fornøyd med skadeoppgjøret og at du tok deg tid til å skrive denne hyggelig tilbakemeldingen. Hilsen Codan