Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde kompetente personer som virkelig brydde seg om med og mitt behov. Anbefaler codan til alle som er på jakt etter en solid forsikring
God dag Martin! Tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :) Hilsen Codan
Kjørt skadefritt flere år men uansett blir premien bare dyrere.Mener det ikke er riktig og betale får andres skader.Så lenge andre betaler får uvettig kjøring så lærer dem aldri.Nei nok er nok.
Hei Peter, Dessverre er det slik at forsikring er et spleiselag på tvers av alle som har forsikring, men det skal selvfølgelig ikke være slik at prisen går opp mye hvert år ved skadefri kjøring. Send oss gjerne en mail til [email protected], slik at vi får sett over premien. Hilsen oss i Codan
Kjapt oppgjør og hjelpsom kundebehandler. Tar tlf morgen som kveld.
Lette å ha med å gjøre. Fin og lett tilgjengelig nettside. Har ikke hatt skader, så har enda ikke prøvd det.
Hei Svein, Takk for en fin tilbakemelding. Hvis du er så uheldig å må bruke forsikringen i fremtiden, vil vi selvfølgelig stå klar til å hjelpe deg! Hilsen Codan
Tegnet casko+,motor ,gear og elektro i 2015.Det viste seg at elektro ikke var en del av avtalen lenger. Elektro ble fjernet fra avt.for ca 3år siden. Elektro var hovedgrunnen for at jeg tegnet fors.Har ikke blitt gjort oppmerksom på dette,før jeg skulle melde en skade.Casko + koster som tillegg over kr2000 p.a.
Hei Dag, takk for din melding. Beklagelig at du har hatt den opplevelsen, det skulle vært sendt ut beskjed om dette og komme godt frem i vilkårene som blir sendt ut ved fornyelse. Hilsen Codan
En manglende premiebetaling og oppsigelse!! Fikk sms på manglende betaling i midten av mars, 13.4 var den avsluttet. I Finans Norge sine retningslinjer av forsikring står det: at retningslinjene er å sørge for at flytting og oppsigelse av forsikringsvtaler skjer på en ryddig og kundevennlig måte, samt unngå at kunden kan bli stående uten forsikringsdekning. Noe som skjedde!!! Det skal også forelegge særlige/forhold før en forsikringssvtale kan sies opp av selskapet. Oppsigelsen fra selskapet skal skje skriftelig og den skal være begrunnet. Dette ble ikke gjort. Har prøvd å snakke med. dem men kommer ikke videre. Dårlig kundeservice!!!
236 Hei Elisabeth! Takk for en tilbakemelding på dette. Det sendes ut en faktura og når denne ikke blir betalt, blir det sendt ut purring per post, sms og epost - der vi også informerer om at hvis ikke fakturaen betales, vil forsikringen opphøre. Ta gjerne kontakt på [email protected], slik at vi kan se på dette. Hilsen Codan
Blitt for dyre. Gi et bedre tilbud til kunder over flere år. Ikke være trofast til et selskap, som ikke tar vare på kundene sine.
Hei Knut, Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan gå igjennom avtalen du har hos oss idag. Du kan sende epost til [email protected] eller ringe direkte på 408 06 300 Hilsen oss i Codan