Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meger godt erfaring og pris, rask tilbakemelding Desverre ser at de nå skal gå sammen med Fremtid Forsikring, spennende det!
Svak kundeoppfølging, og treg saksbehandling. Har hatt skadesaker bil hvor motpart kjørte på meg, og innrømmer all skyld i skademelding, alikevel brukte mitt selskap tre måneder på å få behandlet saken ferdig.samme med oersonforsikring, de ble ikje fanget opp ab avtalegiro, da jeg fikk purring betalte jeg denne, samme dag kom det oppsigelse. Vanskelig å finne frem til saksbehandler, og når man kommer igjennom er det lite handlekraftige på mine forespørsler
EIKA FORSIKRING kundeservice er hyggelige betjening .Virker proffe,og ingen brøylere som i mange andre selskaper ,som pirker på småting og bagateller
God erfaring fikk godt inntrykk på kontakt telefon grei forsikring uten noe overaskelser foruten prisen er noe drøy en påkostet trygg bolig m høy alder
Mangler å kunne legge til lnskede spesifikasjoner og itillegg kunne endre forsikringen enklere på nett
Skadeoppgjør tar laaaaang tid (over 2 måneder) og det kreves kvitteringer på alt av innbo, uansett om det gjelder klær eller en rull med hyssing. Frarådes på det sterkeste.
Dårlig kundeservice, vanskelig å benytte seg av deres hjemmeside, og typ ingen menneskelig touch i deres skadehåndtering.
Kontaktpersonen er i samme bygg som banken min, alltid tilgjengelig og rask med å gi gode tilbakemeldinger og følle opp. Kunde telefonen hos Eika er også enkel å grei, kort ventetid og god service
På ferie. Grisgrendt. Bil må på verksted. Lurte på om jeg fikk dekket taxi fra innleveringssted til hjem. Og tilbake når bil når den er reparert. Får ingen hjelp. Her går ingen offentlig kommunikasjon. Er dette vanelig. Fy f... Dette var sjokkerende. Ubehagelig. Vil bytte selskap. Noen tips. Hilsen Tore
Man må betale for å øke kmstand. Det vil si man må betale måneder som har vært, man kan ikke bare øke for å ikke gå over fra tiden fremover.
Meget arrogant behandling. Skulle bytte forfallsdato fra 12 til den 15 på regningen. Pga ny arbeidsgiver har annen lønnsdag. Det var vist helt umulig å få tatt på telefon. Måtte søke pr epost, så skulle de behandle det. Jeg ble møtt med arroganse og lite smidighet. Når jeg sa meg missfornøyd og at jeg nå vurderte å bytte bank. Hus båt og 2 billån. Svarte han at jeg var velkommen til det. Ja jeg byttet!
Den ene gangen reiseforsikring skulle brukes på 30 år ble den blankt avvist.
God service i skade sak,har bare hatt en sak. Synest prisene er litt høge
Er veldig godt fornøyd med eika, får raskt svar når jeg kontakter dem.