Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice, vanskelig å benytte seg av deres hjemmeside, og typ ingen menneskelig touch i deres skadehåndtering.
Kontaktpersonen er i samme bygg som banken min, alltid tilgjengelig og rask med å gi gode tilbakemeldinger og følle opp. Kunde telefonen hos Eika er også enkel å grei, kort ventetid og god service
På ferie. Grisgrendt. Bil må på verksted. Lurte på om jeg fikk dekket taxi fra innleveringssted til hjem. Og tilbake når bil når den er reparert. Får ingen hjelp. Her går ingen offentlig kommunikasjon. Er dette vanelig. Fy f... Dette var sjokkerende. Ubehagelig. Vil bytte selskap. Noen tips. Hilsen Tore
Man må betale for å øke kmstand. Det vil si man må betale måneder som har vært, man kan ikke bare øke for å ikke gå over fra tiden fremover.
Meget arrogant behandling. Skulle bytte forfallsdato fra 12 til den 15 på regningen. Pga ny arbeidsgiver har annen lønnsdag. Det var vist helt umulig å få tatt på telefon. Måtte søke pr epost, så skulle de behandle det. Jeg ble møtt med arroganse og lite smidighet. Når jeg sa meg missfornøyd og at jeg nå vurderte å bytte bank. Hus båt og 2 billån. Svarte han at jeg var velkommen til det. Ja jeg byttet!
Den ene gangen reiseforsikring skulle brukes på 30 år ble den blankt avvist.
God service i skade sak,har bare hatt en sak. Synest prisene er litt høge