Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God på å kreve inn penger. Tar eveig hvis du trenger hjelp. Styr unna!
Jeg brukte Bytt.no for å sjekke priser hos andre forsikringsselskaper. Jeg var kunde hos Eika, men de ville ikke sette ned prisen når jeg først spurte på tross av at jeg har kjørt skadefritt i all tid. Da jeg fikk bedre tilbud fra en TT forsikring så kom Eika på banen og kom med mottilbud som var bedre og jeg forble kunde videre. Jeg anbefaler alle å gå gjennom sine forsikringer og bruke bytt.no for å få inn tilbud fra andre fordi forsikringsselskaper har mye å gå på når du har en fin skadestatestikk. Men Eika er konkurransedyktige og godt forsikringsselskap.
Har byttet nå fra Eika til TTForsikring på grunn av pris. Eika tar også mer for det meste.
Er dårlig behandlet når det gjelder flomskader på Beverøya camping,for ikke å snakke om takstmann vi fikk. Er noe jeg ikke vil oppleve igjen.
Akutt sykdom på reise med skade som følge. Har den mest dekkende reiseforsikring i Eika og Ulykkesforsikring. Ikke mange ukene etter innsendt sak kommer svar på hva som vil dekkes. Ingen utbetaling skjer, men det kommer brev litt over 7. uker etter jeg mottok informasjon fra Skadeportal Eika om at saken var behandlet og ingenting ble dekket. Ulykken som skjedde er heller ikke her svart på. Virker som bingo det disse bedriver. Langt fra den tryggheten jeg ble forespeilet da denne forsikringen dessverre ble inngått
Konkurransedyktig på pris. Usikker på om jeg bytter til Gjensidige, som med årlig utbytte blir noe rimeligere å
Ingen informasjon eller ingen vilje til å løse saken. Måtte ringe og sende mail mange ganger for å få info om saken min. På mail kommer kun autosvar at det er mottatt. Kundeservice kan ikke svare noe , mens det går ikke å få tak i saksbehandleren. Andre forsikringer løser saken innen 6uker, her ventet jeg i mer enn 12 uker og den er ikke behandlet ennå. Har vært mye tull med de fra starten, skal aldri velge Eika igjen.
De var billigst når jeg byttet selskap ifjor. Nå er forsikringen gått betydelig opp i pris
Ble for dyrt til slutt, gikk fra 24000 i året til 18900.... Da ble det å bytte da..
Ingen informasjon eller ingen vilje til å løse saken. Ble påkjørt når jeg blinket og svingte til venstre. Hadde to vitner i saken som ikke ble tatt til følge. Har npr installert kamera i bilen og bytter forsikringsselskap.
Ingen kontakt og kommunikasjon. Tlf. henviser kun til nummre og siffre og ingen tilbakemelder, kun henvisning til webside og samme tlf.
Kjapt å presisere svar , kjapt oppgjør og elker skade nummer veldig profesjonell
Jeg fikk en bedre pris på forsikringene mine fra Tryg Forsikring og signerte avtale med de. 13 dager etter jeg signerte bytte så ringer bankkontakten min i Eika meg og tilbyr en enda bedre pris enn Tryg. Jeg benyttet meg av angreretten hos Tryg og ble værende hos Eika. Eika virker som et selskap hvor kundelojalitet fortsatt lønner seg. Det oppleves for meg som at det blir færre og færre selskaper hvor lojalitet lønner seg, så dette overrasket meg veldig positivt. Det å ha en fast person å forholde seg til angående billån, boliglån, forsikring, dagligbank, sparekonto og regningskonto er veldig praktisk og fint. Jeg kan ringe, og kontakten min husker navnet mitt og spør hvordan det går med huset. Det er service! Eika ga meg boliglån etter at 5 andre banker blankt avviste meg før jeg fikk sendt inn alt av dokumentasjon. Følte at jeg ble møtt på en veldig menneskelig måte. Kommer til å forbli kunde hos Eika!
Gir feil informasjon ved inngåelse av avtale, helt anen sum totalt enn avtalt