Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke forsikring i Eika selv, men motpart som kolliderte med meg var forsikret der. Ingen tvil om at det var motparts skyld i og med at jeg sto parkert. 5 mnd etter kollisjonen og skademelding og alt er levert, og kjøretøyet er reparert på verksted, så ringer Eika til meg (som ikke er kunde der engang). De stoler tydeligvis ikke på sin egen kunde med det han har forklart, og i tillegg sitter å påstår at jeg har vært uten førerkort når hendelsen skjedde, og når det blir motbevist så stiller de spørsmål til skadene mtp kostnad på verkstedet osv, og syntes at det var tvilsomt at den skaden skulle koste så mye penger. I dette tilfellet var det snøscooteren min som fikk skade på forstillingen, noe som er svært dyrt i utgangspunktet, også var det andre skader i tillegg. Så begynte de å spørre hvordan terrenget var der hvor kollisjonen oppsto. De driver å fisker etter grunner for ikke å måtte betale reparasjonen, og det virker som de er ute etter sin egen kunde for å gjøre sånn at han må dekke alt selv. Å dessuten høres det ut som kundebehandler er beruset eller full når han ringer. Jeg har ALDRI vært borti at motparts forsikringsselskap ringer å spør masse spørsmål ang skader og beløp, og selve hendelsen. Er det ikke derfor man leverer skademelding til sitt eget forsikringsselskap? Føler jeg satt i avhør med et selskap jeg selv ikke bruker engang. Rett å slett useriøst. Anbefaler ingen å legge igjen penger hos Eika. Fyttirakkern for et amatøropplegg!
Helt grei, men prisen øker for mye pr. år, og ble til slutt for dyr. Nesten 12 tusen i året for en 10 år gammel bil (+ reiseforsikring) er for dyrt.
Hyggelige, Tilgjengelige, positiv, vanskelig å få tak i etter arbeidstid.
Vi ble trekt dobbelt på forsikringene våre etter å ha byttet avtalegiro fra Eika til DnB. Eika kunne ikke svare på hvorfor de trakk to ganger, men mente vi måtte snakke med DnB (som ikke har noen ting å gjøre med forsikringene). På toppen av det hele valgte de å sende en sak til inkasso som var betalt innenfor fristen. Etter å ha lagt fram utskrift, betalingsoversikt og historikk nektet de fortsatt å stoppe inkasso da de nektet å betale Svea inkasso sine gebyrer. I forkant av å sende til inkasso sendte de heller ikke ut betalingspåminnelse eller inkassovarsel. Eika gir seg blanke i lovverk og regler og tøyer grensene til å passe seg selv. Dette scenarioet endte opp med å koste oss flere tusen kroner. De mistet forsikring for bolig, bil, kommende hytte, ulykke, reise og livsforsikring. I tillegg mistet de oss som bankkunder. Håper flere gjør det samme.
Får ikke igjen det det koster og mister masse penger. Ikke bruk denne reiseforsikringen!!! Er ikke så gammel så kan ikke tjene opp pengene før mange år sikkert fordi er ikke gammel nok til å få jobb enda.
Brukte lang tid på å utbedre vannskaden. Tok 14 dager før de fjernet vannet kjelleren.