Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanvittig dyr egenandel på forsikringer og dårlig kunde behandling med dårlig opplysning om forsikringen generelt.
Kundebehandler treffes personlig. Viktig å få svar på spørsmål, helst med det samme. Blir behandlet med forståelse og respekt.
Det var hærverk i våres felles "innelåst" garasje, og da ble våres 2 biler og 1 moped ødelagt. I min bil ble ruta knust og de stjal alt. Det gikk greit med med å få forsikringspenger til innbruddet men fikk bare igjen 50 % av tapt verdi. Men det som overrasket oss mest var at vi MISTET en del av bonusen våres, selv om vi ikke hadde gjort noe. De sa at det ble sett som en kasko skade. Resten av oppgjøret gikk smertefritt.
Hyggelige mot kunder, men finner det vanskelig å forholde meg til dem når en skade oppstår.
Lave priser i forhold til andre selskaper. Kundekontakt som du får tak i ...