Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hjelper til med absolutt alt for meg! Forstår hvilken forsikring som passer best til situasjoner, angående bilsalg for min del og bil som ikke blir brukt. Istedet for å sende meg til andre personer for å få svar og vente lange tider og blir sagt at de skal ringe meg opp neste dag som andre forsikringer jeg har vært borti blitt gjordt med meg. Vil jeg heller vente i 30 sekunder og får svar ganske fort som de gjør her!
Sparte over 6000,- i året ved å samle forsikringene i et annet selskap. Rart at selskapet ikke klarer å strekke seg litt for å beholde kunder.
Hva er bra jo ingenting! En av dems kunder har vært uheldig å kjørt borti i meg, så da sender vi skademelding og det går over en måned jeg får ikke høre noe fra den i det hele tatt. Og jeg vet jo at de skal ta kontakt fordi det dems kunder som har skylda. Etter at jeg har ringt dem flere ganger uten å få hjelp får jeg høre idag "Ja du kan ta kontakt med ett verkstad og få dem til å taksere bilen" altså det er egt sånn at de skal ha avtale med skade verskted og jeg skal bli kontakt. DET ER IKKE SÅNN AT JEG SKAL DRIVE Å LETE ETTER HVEM, HVOR OG HVORDAN JEG SKAØ GÅ FRAM. faen er. Poenget med kundeservice ansatte som bare sitter på ræva og får betalt for å ikke gjøre en dritt!!!!!!
Fikk oppgjør utbetalt etter 3 dager. Ingen spørsmål. Veldig ryddig og enkelt.
Etter kjøp av brukt bil til kr 347000 blit forsikringen satt. Til kr 514000, Dette syns jeg er urimelig