Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ringt til enter forsikring kl. 16.00 fordi bilen ikke kunne starte men inntil kl. 00.15 hadde jeg ikke fått hjelp. Jeg ringte forsikringen igjen kl. 00.10og fikk først beskjed at jeg hadde fått allerede hjelp. Som jeg husker fikk jeg kl. 20.00 mailing som ba meg om å vurdere om hvor fornøyd jeg var med hjelpen fra forsikring. Jeg har hatt bilforsikring lenge og har ikke opplevd slik jeg opplever i dag med enter forsikring. Inntil nå skriver dette, sitter jeg i bilen og venter på hjelpen som evt. Kan komme ca. Kl. 01.00.
Grei behandling og oppgjør etter en garasjeskade (hvor jeg hadde tilleggsforsikring) og påkjørsel med ukjent sjåfør/bil. Bonus redusert med 5% bekreftet pr brev. 14 dager senere mottar jeg nytt forsikringsbevis hvor bonus var satt til 60%. Noe lignende skjedde forrige periode hvor jeg inngikk ny forsikringsavtale med leasingbil. Føler at jeg som kunde virkelig må følge med på hva jeg faktisk har blitt lovet og det som til slutt får regning på. Ikke bra.
Jeg hadde kasko pluss i Enter da jeg ble utsatt for en ulykke hvor bilen ble vrak. Saksbehandlingen gikk raskt, saksbehandler var en god veileder, tilgjengelig og ikke minst var de ulike avdelingene godt koordinert. Effektive og service-innstilt. Den nye bilen får samme forsikring hos Enter.
Helt ok selskap men etter det jeg får høre så er dem noe dyre
Enkel og grei kunde service og konkurransedyktig på pris
Rimelig og enkel forsikring - har gode digitale løsninger som passe de fleste
prisøkning gjennom de siste 3-4 år , jeg er klar over veiavgiften er blitt innkludert!